| יום י"ז ניסן ה׳תשפ״ד 25.04.2024

איינעמען די וועלט דורך לימוד סוטה, לחיים חסידים!

הרבי תובע, הרבי מבקש, הרבי זועק: חסידים תכבשו את העולם על ידי לימוד התורה, הרבי הרעיש בנוגע ללימוד הנגלה, הרבי מבקש שהבקשה שלו לכבוש את העולם על ידי לימוד התורה, תגיע לכל העולם כולו!
איינעמען די וועלט דורך לימוד סוטה, לחיים חסידים!

בשם אלפי לומדים מכל רחבי העולם, אנ"ש, שלוחים, מקורבים, הפזורים ביותר ממאה מדינות בכל רחבי הגלובוס, הרינו לאחל ברכת הצלחה בלימוד מסכת סוטה לכל חסידי חב"ד בכל מקום שהוא!

היום מתחילים מסכת סוטה, היום זהו היום הראשון מתוך ארבעים ושמונה יום שבו ניתנה לנו הזכות למלא את התאווה של הרבי!

הרבי תובע, הרבי מבקש, הרבי זועק: חסידים תכבשו את העולם על ידי לימוד התורה, הרבי הרעיש בנוגע ללימוד הנגלה, הרבי מבקש שהבקשה שלו לכבוש את העולם על ידי לימוד התורה, תגיע לכל העולם כולו!

הן ליושבי אוהל והן לבעלי העסקים, והרבי מבקש, שבעל עסק כשהוא לומד שיקפיד על שני דברים, האחד בשעה שהוא לומד שלא יחשוב על העסק כלל, ואז יהיה בשעה זו בגדר יושב אוהל, והשני שיגנוב זמן מהיותו בעסק ויקדיש ללימוד התורה!

כן, הרבי מבקש שנגנוב זמן מהעסק ונקדיש ללימוד התורה!

והנה לנו ההזדמנות, חסידים, בואו נקפוץ על העגלה, נשקע בלימוד היומי של מסכת סוטה, כל יום, כל יום, כל יום עד לסיום בערב חג השבועות.

ארבעים ושמונה יום של מלחמה, ארבעים ושמונה יום של התעקשות! המלחמה היא לא מול אויב שנמצא בחוץ, המלחמה היא בעיקר מול עצמנו, גם בשעה שאנחנו עייפים, גם בשעה שאנחנו עסוקים, אנחנו לא מוותרים, לומדים את הדף בסוטה, ומבינים היטב!

חסיד לא הולך לישון עד שהוא מסיים את הדף סוטה של היום! למה? כי הרבי מבקש! למה? כי הרבי רוצה! כך ולא אחרת!

לא עוד לדלג דפים, לא עוד לרפרף ולקרוא בלי להבין, השנה אנחנו לומדים את כל סוטה מההתחלה ועד הסוף, חוק בל יעבור! השנה אנחנו מבינים כל שורה בגמרא!

הרבי רוצה שנכבוש את העולם, הרבי נותן לנו כוחות, אנחנו סאלדאטים של הרבי, אנחנו מיישמים, אנחנו מקיימים, אנחנו מתאמצים ואנחנו כובשים!

אל מערכת יומי מגיעים אלפי תגובות, כולם אומרים דבר אחד, בזכות יומי הצלחנו לסיים את מסכת סוטה בשנה שעברה, פעם ראשונה בחיים! בזכות יומי הצלחנו להבין כל שורה במסכת יומי! בזכות יומי הצלחנו גם לעשות את זה הכי מהר שאפשר, אולי רבע שעה מקסימום לכל דף, וגם להבין את זה בצורה הכי איכותית שיש!

אף פעם לא הבנו גמרא בצורה הזאת! פשוט להבין גמרא, כאילו זה חוזה שכירות לקניית בית או רכב, אף פעם לא ראינו כזה הסבר על גמרא!

הסיבה היא פשוטה במערכת יומי הושקעו יותר משלושה מיליון שקל, כדי שנצליח לקיים את ההוראה של הרבי, כדי שנצליח ללמוד ולהבין כל מילה, כדי שנצליח ללמוד ולהתמיד בכל יום!

ביומי לא מוותרים לאף כותב, ביומי מלטשים כל מילה, בודקים ומוודאים שהכל מובן, כדי שהלומד יוכל בקלות רבה, גם בהיותו עייף ואחר עבודה של יום שלם, להתיישב מול המחשב או הפלאפון וללמוד את הדף ברהיטות ובקלות, ומתוך סקרנות!

אז אם אתה רשום ליומי, המשך בעקביות בהתמדה! והפץ את הלינק הזה yomi.org.il  לכל אשר ידך מגעת, הרבי מבקש שהבשורה על כיבוש העולם בלימוד התורה תגיע לכל מקום בעולם, אתה נמצא בקבוצה? תשים את הלינק של יומי! יש לך מייל של חברים או מקורבים? תשלח להם, תעודד אותם ללמוד סוטה, הם צריכים אותך הם מחכים לך!

אם אתה עדיין לא רשום ליומי, היכנס ללינק הזה, בצע הרשמה מהירה, בעלות מוזלת במיוחד, ותהנה מאתר ייחודי שמספק לך שלל טכנולוגיות ייחודיות ללימוד הדף!

תהנה מביאור בעברית מדוברת, לא עוד גמרא מסובכת, לא עוד גמרא מורכבת, הכל כתוב ומוסבר בשפה הכי עדכנית שיש, בהבטחה – אין ביאור כזה על גמרא!

תהנה משלל טכנולוגיות שיאפשרו לך תזכורות, מעקבים, השלמות, עידודים, אפשרות לשיחות ווידאו ואודיו עם אנ"ש בכל העולם כולו! ועוד המון חידושים!

חסידים, זה הזמן לקפוץ על העגלה, זה הזמן לממש את הרצון של הרבי, זה הזמן להמשיך אורות בכלים!

זה הזמן לקבל תעודה יוקרתית על סיום מסכת סוטה! אנחנו כבר רואים אותך מחזיק את התעודה בגאווה, כותב לרבי, רבי בשבילך סיימתי את מסכת סוטה, מתחילה ועד סוף!

לכניסה ליומי לחץ כאן!

הנה מה שהלומדים שלנו מספרים:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.