צבי סופר | יום י"ג ניסן ה׳תשפ״ד 21.04.2024

שלוחי הרבי יערכו סדרים בכל המרכזים הרפואיים

שלוחי הרבי במרכזים הרפואיים, ערוכים לקראת הסדרים הציבוריים שיערכו למאושפזים בכל המחלקות שבמרכזים הרפואיים | לאור המצב הביטחוני, השלוחים, הפועלים במסגרת לב חב"ד בצעירי חב"ד, ירחיבו את הסדרים גם למחלקות שיקומיות ולבני משפחות ששוהים ליד קרוביהם 
שלוחי הרבי יערכו סדרים בכל המרכזים הרפואיים

השלוחים במרכזים הרפואיים, מהצפון ועד הדרום, עסוקים בימים אלו בחלוקת מצות שמורה אבל גם – ובעיקר – בארגון הסדרים הציבוריים שיערכו למאושפזים בכל המחלקות שבמרכזים הרפואיים.

השנה במיוחד, שואפים השלוחים להביא את אור החג לכמה שיותר יהודים שנקלעו, שלא בטובתם, לאשפוז והם אינם חוגגים בביתם ועם בני משפחותיהם את ליל הסדר המסורתי.

השלוחים יהיו עמם, ב'בילינסון' וב'שיבא', ב'רמב"ם', 'אסותא' אשדוד, 'קפלן' ברחובות, וידאגו שהמאושפזים יקבלו מצה שמורה – מאכל הרפואה, ויביאו את שמחת החג עד למיטת חוליים.

לאור המצב הביטחוני, השלוחים ירחיבו את הסדרים גם למחלקות שיקומיות ולבני משפחות ששוהים ליד קרוביהם. "השלוחים מוותרים על הסדר המשפחתי שלהם ונמצאים יחד עִם עם ישראל, אנשים נשים וטף, כדי לממש את רצונו הק' של הרבי", אומרים ב'לב חב"ד' שבצעירי אגודת חב"ד.

כמו כן, לנוכח אי הוודאות השוררת בארץ, יש היערכות מוגברת אצל השלוחים בבתי הרפואה גם למצב שבו, חלילה, יידרש תגבור של המענה שלהם בחג הפסח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.