COL | יום י"ג ניסן ה׳תשפ״ד 21.04.2024

אבות ובנים בחידון הגמר 'השבת החסידית' | גלריית ענק

בשבוע שעבר, ערב י"א ניסן, התקיים שלב הגמר של תכנית ה'מתמידים' - חידון ההלכה הארצי בנוכחות חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ורבני הקהילות ובו הוכרז חתן ההלכה הארצי. המעמד הועבר בשידור ישיר כאן באתר COL | הפנסאי המתמיד - הת' מנחם מענדל קסטל | כעת, הגלריה: צפו בתיעוד ענק מהאירוע המיוחד, אבות ובנים והזוכים המאושרים
אבות ובנים בחידון הגמר 'השבת החסידית' | גלריית ענק
צילומים: מענדי קורנט

חידון השבת החסידית

במהלך חודשי החורף הארוכים, למדו חיילי צבאות ה', בסניפי הפנסאים, את הלכות שבת בתוכנית מדהימה שכללה ספר מרהיב המקבץ ומנגיש את הלכות שבת בצורה ייחודית שטרם נראתה יחד עם תוכנית חוויתית להטמעת ההלכות וההנהגות.

תוכנית מתקדמת בשם 'המתמידים' נפתחה לילדים החפצים להשקיע באופן מיוחד, ובמהרה כבשו המוני ילדים את ספסלי התוכנית, הם למדו את ההלכות, חזרו עליהן ושננו אותן בבית ובכל הזדמנות.

בשבוע שעבר התקיים שלב הגמר של תכנית ה'מתמידים' - חידון ההלכה הארצי בנוכחות חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ורבני הקהילות ובו הוכרז חתן ההלכה הארצי הפנסאים המתמיד - הת' מנחם מענדל קסטל.

מאות המתמודדים בחידון קיבלו שלטי קליקרים מיוחדים והפכו להיות פוסקי הלכה, על המסכים הופיעו סרטונים משוקעים הממחישים סיטואציות מורכבות מהלכות שבת בצורה חוויתית שבסופם פסקו המתמודדים באמצעות השלטים המיוחדים מה ההלכה במקרה המדובר.

גולת הכותרת היתה השלב האחרון בחידון בו עלו על הבמה המתמודדים שקיבלו את מירב השאלות ונבחנו בפני רבני בית דין חבד וראשי הישיבות על שאלות מרוכבות במיוחד, המתמודדים כולם הפגינו בקיאות ושליטה מרשימה בחומר הלימודים כשמתוכם נבחר על ידי הרבנים חתן ההלכה הארצי לשנת ה'תשפ"ד.

במהלך האירוע גם זכו חברי תכנית ה'מתמידים' להעניק לרבי את מתנתם לכבוד יום הבהיר י"א בניסן - עשרות אלפי שעות של לימוד תורה בסניפי הלימודים, בבית ובכל הזדמנויות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.