מנדי ברגר | יום כ"ה אדר ב ה׳תשפ״ד 04.04.2024

תכנית ליום שלם: חב"ד לטביה איחדה עשרות צעירים יהודים

יום העיון המיוחד, שנערך על ידי חב"ד והקהילות היהודיות הבלטיות, בהשתתפות ארגון הנוער "יחד" של FJC נערך במלון ריגה רדיסון, הממוקם על חוף נהר דאוגבה שבלטביה • עשרות סטודנטים יהודים מכל האזור נהנו מהרצאות מרתקות ואקטואליות שנוגעות בנושאים כמו אהבה, אושר, חיים מודרניים ועוד, והכל מנקודת מבט יהודית ייחודית
תכנית ליום שלם: חב

מלון ריגה רדיסון, הממוקם על חוף נהר דאוגבה שבלטביה, אירח חוויה משפרת של פעם בחיים לעשרות סטודנטים יהודים מכל האזור.

יום העיון המיוחד, שנערך על ידי חב"ד והקהילות היהודיות הבלטיות, בהשתתפות ארגון הנוער "יחד" של FJC, החל בארוחת בוקר מפנקת, ולאחריה פעילות מרגשת של שוברת קרח ומשחק אינטלקטואלי ויצירתי שחיבר את המשתתפים עם נבחרים במיוחד. שופטים מהקהילה המקומית.

בעקבות כך נהנו המשתתפים מהרצאות מרתקות ואקטואליות שנוגעות בנושאים כמו אהבה, אושר, חיים מודרניים ועוד, והכל מנקודת מבט יהודית ייחודית. ההרצאות המיוחדות נערכו הן ברוסית והן באנגלית.

במהלך היום התקיימו גם סדנאות יצירה, פאנלים פתוחים והפעלות "שאל את הרב", עם הרצאות מעוררות השראה בסגנון TED של מרצים כריזמטיים צעירים, כמו הרב מיכי פיקארסקי מאסטוניה, הפסקות פעילות אנרגטיות, ארוחת צהריים חמימה וזמן. להתערבבות ולחברות.

גולת הכותרת של הסמינר הייתה ללא ספק מסיבת הערב המדהימה בהנחייתו של האמן מיכאל סטברופולסקי, שהגיע במיוחד ממוסקבה, מחשמל את האווירה והעלה את כולם לרחבת הריקודים.

"יום הנוער הבלטי היה חוויה בלתי נשכחת", סיפר אחד המשתתפים. “פגשתי חברים חדשים מכל האזור, נהניתי מהרצאות מרתקות, השתתפתי בפעילויות מגוונות ובעיקר הרגשתי חלק מקהילה יהודית גדולה ותומכת. אני מקווה שיום כזה יחזור בקרוב!"

"המטרה שלנו הייתה להעניק לבני נוער יהודים באזור הים הבלטי יום מלא בחוויות חיוביות, ערכים יהודיים, גאווה יהודית וחיבור לקהילה", אמר הרב מענדי זילברשטרום, שארגן את אירוע המגה דיי בריגה יחד עם אשתו. מרת שושי זילברשטרום (שליחי חב"ד ביורמלה ובריגה), בסיועם ובתמיכתם של הרב שניאור קוט והרב מרדכי גלזמן מלטביה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.