חיים גולדשטיין | יום כ"ג אדר ב ה׳תשפ״ד 02.04.2024

נציג חב"ד בקרית גת הרב זלמן הכט ימשיך במועצת העיר

העסקן החב"די מקרית גת ר' זלמן העכט שכיהן במועצת העיר האחרונה והחזיק את תיק הרווחה פעל רבות לפיתוח קהילת חב"ד בעיר ומוסדותיה בקדנציה האחרונה • כעת, בזכות הסכם עם ראש העיר לשעבר - אבירם דהרי והתפטרות של יו"ר הרשימה - נתנאל בנימין מויאל מהמועצה, ייכנס העכט למועצת העיר וימשיך לסייע לקהילה, למוסדות ולתושבים
 נציג חב
נציג חב"ד ר' זלמן הכט, מויאל וראש העיר לשעבר מר אבירם דהרי (ארכיון COL)

בבחירות האחרונות שנערכו לפני כחודש ימים, המועמד לראשות העיר קרית גת - כפיר סויסה, ניצח את ראש העיר שכיהן אבירם דהרי והדיח אותו מראשות העיר אחרי 20 שנות כהונה. 

מי שעבד לצדו של ראש העיר כחבר מועצה ומחזיק תיק רווחה בקדנציה האחרונה, הוא העסקן ר' זלמן העכט - נציג הקהילה ואיש אמונו של רב העיר החב"די וראש ישיבת חב"ד, הרב משה הבלין

כפי שפורסם כאן ב-COL, בבחירות האחרונות העכט רץ במסגרת סיעת 'כח באמונה' יחד עם עוצמה יהודית במקום השני הריאלי, אך אלו קיבלו רק מדנט אחד, וזאת בשל הסכמים פוליטיים שונים עם קהילות חסידיות בעיר שנסגרו ברגע האחרון ובניגוד לסיכומים מוקדמים.

כעת, במכתב ששיגר למנכ"לית העירייה - רבקה בוזגלו, הודיע יו"ר הרשימה - נתנאל בנימין מויאל כי הוא מתפטר ממועצת העיר ומפנה את מקומו להעכט ו"מברך אותו בהצלחה רבה", כדבריו. 

ל-COL נודע כי העכט יעבוד בשיתוף פעולה עם חבר המועצה ורה"ע לשעבר דהרי, לאחר שחבר אל סיעתו בהסכם שיתוף סיעות, תחת רשימת 'תדמית מאוחדת'.

כאמור, לאור ההסכם וההתפטרות, ייכנס בימים אלו נציג חב"ד למועצת העיר קרית גת וימשיך לסייע מהאופוזיציה לקהילה, למוסדות ולתושבי העיר.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.