. | יום י"ד אדר א ה׳תשפ״ד 23.02.2024

"תרגיל": כך מכנים בחב"ד קריית גת את המהלך

בקהילת חב"ד קריית גת קיבלו בהפתעה ותדהמה את המהלך הלא צפוי של כמה חסידויות המשוייכות לסיעת 'שלומי אמונים', לתמוך ברשימה אחרת בניגוד לסיכומים המוקדמים לרוץ ביחד ברשימה של חב"ד
נציג חב"ד ר' זלמן הכט וראש העיר המכהן מר אבירם דהרי (ארכיון COL)

בקהילת חב"ד קריית גת קיבלו בהפתעה ותדהמה את המהלך הלא צפוי של כמה חסידויות המשוייכות לסיעת 'שלומי אמונים' ולמרות סיכום קודם ושיבוץ נציג מטעמם במקום השלישי הריאלי ברשימת 'באמונה' - שכתנאי להצטרפותם הוסיפו את המילה 'כח' המזוהה עם הסיעה של שלומי אמונים ונקראת עכשיו כח באמונה - ועל אף זאת לא מנע מהם לערוק ברגע האחרון למפלגת שס"ג וכעת עמלים להכניס למועצת העיר את הנציג של גור בסיעת שס"ג. 

סיעת שס"ג לא תומכת בראש העיר מר אבירם דהרי הנחשב כידיד חב"ד ושותף שנים רבות ופרסמה הודעת תמיכה במתחרה שלו, מר כפיר סוויסה.

כפי שפורסם כאן ב-COL, ר' זלמן הכט נציג חב"ד המקובל על כלל הקהילה ועל המד"א חבר הבי"ד רבני חב"ד הרה"ג משה הבלין, רץ במסגרת סיעת 'כח באמונה' יחד עם עוצמה יהודית במקום השני הריאלי, לאחר קדנציה מוצלחת כמחזיק תיק הרווחה בעיר.

במהלך נוסף לפני חודשים אחדים, נבחר נציג החסידויות ואיש 'שלומי אמונים' ברשימת 'כח באמונה' במקום השלישי. למרות זאת כאמור, הודיעו על תמיכה שלהם ברשימת שס"ג.

יש לציין כי במסגרת הקדנציות של ר' זלמן הכט כנציג חב"ד בעירייה ועוד קודם לכן במשך למעלה מעשור, פעל רבות ונצורות וייצג נאמנה לצד הציבור הכללי גם את החסידויות המגוונות בעיר, השייכות ל'שלומי אמונים'. סיעת חב"ד פעלה רבות בנושאים נוספים במשך ה-15 שנה האחרונות ומהלך כזה של תמיכה ברשימה אחרת גורם בקהילה לתחושות קשות.

גורם חב"די בעיר קריית גת המעורב בהתרחשויות אומר הבוקר ל-COL: 

"הקהילה החב"דית המקומית המומה מהמהלך שנעשה בשקט ומתחת לרדאר והמתינו עד הרגע האחרון, ללא כל הצדקה או שיח בין הצדדים. וזאת לאחר שכל חסידויות שלומי אמונים סיכמו תמיכה ואף פרסמו הודעות לתמיכה רק בשבוע שעבר בנציג חב"ד ר' זלמן הכט ובראש העיר המכהן אבירם דהרי. מדובר בלא פחות מ'תרגיל' בלשון המעטה."

בחב"ד קריית גת חשים מרומים מהמהלך שנרקם מאחורי גבם וברגע האחרון ממש. "וכל זאת לאחר 15 שנה של עבודה משותפת בין הסיעה לבין חב"ד בקרית גת", הוא מוסיף בכאב.


COL יוסיף לעקוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.