חיים זלצמן | יום כ"ד אדר א ה׳תשפ״ד 04.03.2024

עם הצלחה לא מתווכחים: מאחורי הקלעים במטה חב"ד בנחל'ה

ר' מאיר אשכנזי שניהל את מטה חב"ד בקרית מלאכי, מטה שהוביל את סיעת 'ואהבת' שהכניסה 4 חברי מועצה וכמעט והצליחה להכניס נציג החמישי, משתף על מאחורי הקלעים • "היו שצחקו עליי במהלך הדרך וטענו שאין שום סיכוי, אבל אמרתי שלא אקבל שום תוצאה - פחות מארבעה נציגים" • לחבריו הנבחרים הוא אומר: "תזכרו תמיד - לא באתם לחפש כבוד, באתם להיות שליחי ציבור"
עם הצלחה לא מתווכחים: מאחורי הקלעים במטה חב

ר' מאיר אשכנזי שניהל את מטה חב"ד בקרית מלאכי, מטה שהוביל את סיעת 'ואהבת' אשר הכניסה 4 חברי מועצה לעירייה, וכמעט והצליחה להכניס אף את הנציג החמישי, משתף על מאחורי הקלעים של פועלו.

"לפני כחצי שנה", הוא משתף, "נתבקשתי לקחת על עצמי את תפקיד מנהל מטה הבחירות של סייעת 'ואהבת' המאגדת בתוכה את קהילת חב"ד ותושבים נוספים בקרית מלאכי. ההתלבטות הייתה קשה וכללה דברים שונים ונושאים שונים אותם רציתי לבדוק ולברר על מנת להיות בטוח שאני לא הולך לעבוד ולשווק 'מוצר' שאני לא מכיר ולא יודע ולא מאמין בו".

אשכנזי מספר, כי הוא ישב עם נציגי הסיעה ואנשים נוספים ורק לאחר שהבין כי הם 'באותו ראש' ולכולם אותה מטרה ורוצים להגיע לאותו מקום מתוך אותה דאגה ואותו רצון, הוא לקח על עצמו את התפקיד, מתוך ידיעה שהעול המוטל עליו כבד מאוד והציפיות גם הם.

"שבוע וחצי לאחר פתיחת הקמפיין - החלה המלחמה והכל נעצר ולפני כחודש חזרנו חזרה", הוא משתף. "חזרנו לעבודה מסביב לשעון מתוך מטרה אחת ברורה: להביא למועצה 4 נציגים".

מאיר מציין כי "היו שצחקו עליי במהלך הדרך וטענו שאין שום סיכוי, אבל אני אמרתי מהרגע הראשון שאני לא מקבל שום תוצאה שהיא פחות מארבעה נציגים. כמו בכל פרוייקט ובכל קמפיין בו מעורבים אנשים רבים, צריך ללכת כל הזמן בין הטיפות ולנסות לעשות את הטוב ביותר. לא תמיד הסכימו אותי ולא תמיד דעתי התקבלה, אבל אני את שלי עשיתי והכל מתוך אמונה ודרך".

אשכנזי זכה להיות ממובילי קמפיין נקי, מחבר ומאחד שהצליח לאחד את קהילת חב"ד סביב מטרה אחת: להכניס כמה שיותר נציגים במועצה על מנת שידאגו לכל הדרוש לקהילה ושיקבלו את המגיע לחב"ד - בזכות ולא בחסד.

"זכיתי לעבוד עם נציגינו היקרים שאת חלקם אני מכיר שנים רבות ואת חלקם זכיתי להכיר במהלך החודשים האחרונים", הוא אומר. "זכיתי להיות חלק מההצלחה האדירה שהביאה לארבעה נציגים במועצת העיר בחמש שנים הבאות, כאשר במועצה היוצאת היה נציג אחד בלבד, תוצאה שבטוח תביא את השינוי המיוחל".

הוא מסיים ואומר לחבריו הנבחרים: "ר' יהודה קרספין, ר' יוסי סעדי, ר' לוי רסקין ור' חיים שטיינר... עכשיו חובת ההוכחה היא עליכם, יש לכם חמש שנים לעבוד קשה מאוד, אבל תזכרו תמיד - לא באתם לחפש כבוד, באתם להיות שליחי ציבור, באתם לעבוד בשביל הציבור, הצלחתכם הצלחתינו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.