חיים זלצמן | יום כ"א שבט ה׳תשפ״ד 31.01.2024

בכפר חב"ד ערכו מגבית לחיזוק רשת הכוללים "מעייני הישועה"

מעמד רב רושם נערך לפתיחת מגבית מיוחדת עבוד רשת כוללי "מעייני הישועה" חב"ד ליובאוויטש בראשות הרב אלירן אילוז • אנשי עסקים בכירים ורבנים התכנסו יחד להביע תמיכה בנבחרת עמלי התורה • כולל "מעייני הישועה" הפועל מזה שנים בתוככי שיכון חב"ד לוד, מכנס בתוכו עמלי תורה יחידי סגולה המנתקים עצמם מהבלי העולם ושקועים בד' אמות של הלכה וקדושה
בכפר חב

מעמד רב רושם נערך לפתיחת מגבית מיוחדת עבוד רשת כוללי "מעייני הישועה" חב"ד ליובאוויטש בראשות הרב אלירן אילוז. אנשי עסקים בכירים ורבנים התכנסו יחד להביע תמיכה בנבחרת עמלי התורה.

במוצאי ראש השנה לאילנות תשפ"ד התכנסו ובאו מעגל התומכים ומוקירי הכולל לדינר מיוחד וערב התרמה והרתמות לחיזוק והרחבת רשת כוללי מעייני הישועה - חב"ד ליובאוויטש.

כולל "מעייני הישועה" הפועל מזה שנים בתוככי שיכון חב"ד לוד, מכנס בתוכו עמלי תורה יחידי סגולה המנתקים עצמם מהבלי העולם ושקועים בד' אמות של הלכה וקדושה. אברכי הכולל נבחרים בקפידה ומקדישים את שעות הלימוד בניתוק מוחלט ללא טלפונים, ללימוד חסידות והלכה, ועל שורותיו של הכולל נמנים מיטב משפחות אנ"ש.

כולל "מעייני הישועה" מתייחד גם בכך שהלימוד בו הוא בכל ימות השנה ללא "בין הזמנים". בכולל נערכים מבחנים קבועים המגדירים רמה לימודית גבוהה ואחת לחודשיים יוצא לאור קונטרס הגדוש בחידושים ומאמרים ממיטב לומדי בית המדרש.

שמו הטוב של הכולל בראשות הרב אלירן אילוז, יצא למרחוק גם בשל הפעילות המיוחדת של שיעורי תורה והפצת המעיינות, ויציאה קבועה ל'מבצעים' שנערכת על ידי תלמידי החכמים.

בימים אלו, יוצאת רשת הכוללים במגבית מיוחדת תחת הכותרת "אין שמירה כתורה" להרחבת שורות בית המדרש, והוספת סניף נוסף בירושלים ת"ו.

בבית משפחת ליפסקר בכפר חב"ד התכנסו סביב שולחנות ערוכים ונועדו יחד מעגל תומכי הכולל הוותיקים התורמים סכומי עתק להחזקת עמלי התורה. אנשי העסקים אשר מוקירים את ראש הכולל הרב אילוז ופועלו הרב ודרכו המקרבת ונמנים על שומעי לקחו, רואים לזכות לתמוך בנבחרת עמלי התורה.

יחד עימם הסבו נכבדי אנ"ש המוקירים את קיומו של הכולל בתוככי השיכון כמגן ושמירה עבור כלל תושבי העיר על פי דרכה של חב"ד והוראות הרבי לתמוך בעמלי התורה המקדישים את חייהם למענה.

רושם מיוחד הותירו דבריו הנפלאים של הרב שניאור אשכנזי אשר במתק שפתיים היטיב לעורר את הלבבות ולהעלות על נס את החיבור בין ט"ו בשבט לעץ החיים - התורה למחזיקים בה ותומכיה מאושר.

ראש הכולל הרב אלירן אילוז ורבני ההנהלה מובילים בימים אלו את המגבית המיוחדת לחיזוק הכוללים והרחבתו כהגנה ושמירה על עם ישראל בארץ הקודש, וקוראים לציבור אנ"ש ולכל אוהדי ותומכי חב"ד להטות שכם ולחזק את נבחרת עמלי התורה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.