מנדי ברגר | יום ט"ו שבט ה׳תשפ״ד 25.01.2024

14 אמבולנסים לזכר מתנדבי מד"א שנפלו במתקפת הטרור

ברחבת הספרייה הלאומית בקריית הממשלה בירושלים נערך טקס מרגש לחנוכת 14 אמבולנסים חדשים שנתרמו על ידי ארגון "Samaritan's Purse", לזכרם של נופלי מגן דוד אדום במלחמת "חרבות ברזל" שנרצחו בעת שהיו במשימת הצלת חיים במד"א או נפלו בקרבות על הגנת המדינה
14 אמבולנסים לזכר מתנדבי מד
צילום: דוברות מד"א

ברחבת הספרייה הלאומית בקריית הממשלה בירושלים נערך טקס מרגש לחנוכת 14 אמבולנסים חדשים שנתרמו על ידי ארגון "Samaritan's Purse", לזכרם של נופלי מגן דוד אדום במלחמת "חרבות ברזל" שנרצחו בעת שהיו במשימת הצלת חיים במד"א או נפלו בקרבות על הגנת המדינה.

בטקס שהתקיים במעמד בני המשפחות השכולות, ונשיא "Samaritan's Purse", מר פרנקלין גרהאם ובתו הגברת סיסי גרהאם-לינץ', הוקדש אמבולנס לזכר כל אחד מהנופלים. ההקדשות על האמבולנסים נחשפו אחת אחר השנייה מול המשפחה והחברים של הנרצחים, כשהם מנציחים את זיכרון היקרים להם. 

האמבולנסים החדשים נתרמו על ידי הארגון "Samaritan's Purse", ששם לו למטרה לסייע לגופים הומניטריים, לצד כ- 7 אמבולנסים נוספים שהארגון תורם, בהם אמבולנסים ממוגני ירי, אשר יחנכו בהמשך לזכר חמישה מתנדבים נוספים שנפלו במהלך המלחמה. האמבולנסים החדשים יוצבו במרחבים בהם התנדבו הנופלים, כמה חודשים בלבד אחרי שאמבולנסים של מד"א הושחתו על ידי מחבלי חמאס במתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר.

הטקס התקיים במעמד נשיא "Samaritan's Purse" מר פרנקלין גרהאם, בתו סיסי גרהאם-לינץ', סגנו מר קן אייזקס ומנכ"ל מד"א אלי בין.

את האירוע כיבדו בנוכחותם מנכ"ל משרד החוץ יעקב בליטשטיין, חבר הכנסת וסגן יו"ר הכנסת, משה סולומון וחברי הכנסת ארז מלול וטטיאנה מזרסקי, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סגן ראש העיר נתיבות יעקב מעלימי, ראש מועצה מקומית שלומי גבריאל נעמן, ראש מועצה אזורית אשכול גד ירקוני, ראשי אגודות ידידי מד"א בארה"ב, בישראל, הנהלת הארגון, עובדים ומתנדבים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.