שניאור דייטש | יום י"ד שבט ה׳תשפ״ד 24.01.2024

בישיבה המרכזית ב-770: למעלה מעשרה בחורים סולקו

למעלה מעשרה בחורים סולקו מישיבת תות"ל המרכזית ב-770 בעקבות מעורבות במעשים השערורייתיים האחרונים, כך אישר ל-COL גורם מהנהלת הישיבה | בעקבות כיבוי האורות ב-770 הבוקר ע"י הגבאים למעט במיקום מנייני התפילה, פרסמה הנהלת הישיבה דרישה מכלל הבחורים לחתום על התחייבות שלא יתערבו בענייני בית הכנסת ויצייתו לגבאים
בישיבה המרכזית ב-770: למעלה מעשרה בחורים סולקו

למעלה מעשרה בחורים סולקו מישיבת תות"ל המרכזית ב-770 בעקבות מעורבות במעשים השערורייתיים האחרונים, כך אישר ל-COL גורם מהנהלת הישיבה.

לבחורים הישראלים שביניהם, ביטלה הנהלת הישיבה הרוחנית את 'ויזת התלמיד' ולא יוכלו לשהות יותר חוקית בארה"ב ולתלמידים בעלי אזרחות אמריקאית הודיעה כי אין להם שייכות לישיבה.

הרב משה מאיר גלוכובסקי, מנהל הגשמי של הישיבה אישר את הדברים ל-COL. הרב גלוכבסקי הוסיף ונימק את ההחלטה של ההנהלה הרוחנית, כפי שהיה שגור בפיו של מנהל הישיבה הנודע הרב דוד רסקין ז"ל, בכך ש"הישיבה לא מסלקת בחור, בחור שלא שייך לתומכי תמימים בהתנהגותו, מסלק למעשה את עצמו..."

 בתוך כך, הדרמה נמשכת:

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום, גבאי בית המדרש של הרבי כיבו את האורות בשעות הבוקר, למעט אזורי התפילות מתחת לעזרת הנשים, וזאת כמחאה על המשך ההשתוללות של קבוצת בחורים קיצונית.

הקבוצה המדוברת ארגנה טקס "יחידות" דמיוני שהתקיים במקום בתחילת השבוע והוביל לעימותים, בניגוד לדרישה הברורה של הגבאים להפסיק עם תופעות אלו לאלתר.

אחת הדרישות של הגבאים מהנהלת הישיבה, היתה שכל בחור יחתום כתב התחייבות, שלא יתערב בניהול בית המדרש וכן שיישמע להוראות הגבאים.

הנהלת הישיבה אכן פעלה בהתאם ודורשת מהבחורים לחתום עוד היום על ההתחייבות הנ"ל (ראה תמונה מצורפת)

COL ימשיך לעקוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.