חיים גולדשטיין | יום י"ג שבט ה׳תשפ״ד 23.01.2024

'אל תוותר': הזמר יהושע לימוני בסינגל הערכה לשלוחי הרבי

הזמר והיוצר המוערך יהושע לימוני, בעל תשובה, חסיד חב"ד, שהתקרב באמצעות מרכז חב"ד בתל אביב, הינו מוסיקאי מוכשר ועתיר ניסיון קרוב ל-20 שנה • שיריו התנגנו ומתנגנים בכל תחנות הרדיו מכל הגוונים, הופיע על הבמות המוכרות בארץ, הפיק והשתתף בפרויקטים מוזיקליים משובחים בניהם 'צמאה' • הוא שיתף פעולה עם אמנים גדולים ומוכרים בתעשיית המוזיקה הישראלית והיהודית, ובימים אלו משחרר סינגל-קליפ חדש "אל תוותר"
'אל תוותר': הזמר יהושע לימוני בסינגל הערכה לשלוחי הרבי
צילום: יח"צ

הזמר והיוצר המוערך יהושע לימוני, בעל תשובה, חסיד חב"ד, שהתקרב באמצעות מרכז חב"ד בתל אביב, הינו מוסיקאי מוכשר ועתיר ניסיון קרוב ל-20 שנה, ששיריו התנגנו ומתנגנים בכל תחנות הרדיו מכל הגוונים, הופיע על הבמות המוכרות בארץ, הפיק והשתתף בפרויקטים מוזיקליים משובחים בניהם 'צמאה' ושיתף פעולה עם אמנים גדולים ומוכרים בתעשיית המוזיקה הישראלית והיהודית, משחרר בימים אלו סינגל-קליפ חדש "אל תוותר".

"זהו שיר, שנכתב לפני למעלה מעשר שנים, שיר תודה אישי, מעומק הלב, לשליחי חב״ד שבזכותם זכיתי להתקרב לחיים של משמעות ולבנות בית חבד״י נאמן בישראל וב״ה גם להיות שליח בעצמי. השיר נכתב במיוחד לערב י"ט כסלו בחב״ד ת״א ונקרא במקור "שיר השליח", מספר יהושע. "בעוונותיי, עקב הרזומה שלי במוזיקה הישראלית, מעולם לא הוצאתי את השיר באופן רשמי, זאת  מתוך חשש שהדבר יקטלג אותי כאמן, מוסיקאי המשתייך למגזר החרדי, וע״י כך תחסם בפני גישה לקהל הכללי.

"בשנתיים האחרונות, תוך כדי שאני מופיע בעשרות רבות של בתי חב״ד ברחבי הארץ, התחלתי לשלב במופע את השיר. נפעמתי לראות עיניים דומעות ושקט מוחלט ששרר בקהל בזמן שהייתי מנגן אותו. יותר מזה רגשה אותי התגובה של השליחים עצמם לאיך השיר פשוט מדבר את המציאות שלהם.

"המחשבה על זה שמעולם לא יצא שיר ע״י חוזר בתשובה, שבאופן הכי פשוט מבקש לומר תודה לכל שלוחי חב"ד הנפלאים, שיר שהוא בעצם תודה לכל קהילת חב״ד (שהיום אני זוכה להימנות בתוכה), ומעל לכל לרבי, הביאה אותי לידי החלטה שהשיר הזה חייב לצאת לעולם, ובשטורעם גדול. לכן הקלטתי את הסקיצה הישנה מלפני עשור בהפקה מחודשת והריי הוא לפניכם בתפארתו.

"נראה כאילו ההשגחה כוונה את השיר לחכות בדיוק עד לזמן הזמן, כאשר אנו רואים לנגד עינינו את החזון של הרבי מתממש, כאשר חלקים גדולים מעם ישראל מצטרפים לרעיון השליחות ומוסרים את נפשם באהבת ישראל, למען הכלל.

בעז"ה שזה השיר יהיה עוד צעד בקבלת פני משיח, שלנו ושל כל עם ישראל, אמן!"".

**

האזינו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.