מנחם קרביצקי | יום י"ג שבט ה׳תשפ״ד 23.01.2024

קורס הצילום של פרוג – חדשנות ברזולוציה גבוהה!

כבר מעל 15 שנים שפרוג הוא הבית ליוצרים, הנותן מעטפת שלמה ליוצרים, החל  מהקורסים המקצועים ביותר, תמיכה לימודית, סדנאות העשרה ועד התייעצות בפורומים מקצועים עם מגוון אנשי מקצוע. עשרות אלפי עבודות ללקוחות, מאות בוגרים וקורס אחד שמשגע את האומנים. קורס הצילום החדש של פרוג.  
קורס הצילום של פרוג – חדשנות ברזולוציה גבוהה!
קרדיט תמונה: דניאל אלחרר

"זה לא עוד קורס צילום" מדייק אותי חיים דיקמן המנהל המקצועי של פרוג. "זו המילה האחרונה של עולמות הצילום, בקורס החדש יש מעבר ללימוד המקיף של כל יסודות הצילום, גם התמקדות מקצועית בצילום ארועים, צילום ילדים וניו בורן, הפקות סטודיו, לימוד יסודי של  כל התוכנות המתקדמות ביותר, כולל בניית אתרים. וגולת הכותרת- שילוב חדשני ויחודי של עולמות הAI "
דיקמן מספר שהקורס בנוי בשילוב האלמנטים החדשניים ביותר הקיימים בשוק, עם סילבוס יחודי ומקיף, הכולל עולמות של בינה מלאכותית המשדרגת ומשפרת את יכולת עריכת התמונות לרמות שלא הכרנו. מגמה זו הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. ופרוג כמו בפרוג מקדימים את המחר ודואגים שבוגרי הקורס יכירו את המהלכים פורצי הדרך בתחומם.


ההרשמה בעיצומה! מקומות אחרונים! לפרטים נוספים >לחצו כאן<


 

                             

קרדיט תמונות: פרוג

 

"קורסי צילום יש הרבה בשוק" אומר בוגר הקורס דניאל אלחרר, צלם ארועים "אף אחד מהם לא מתקרב למה שיש בפרוג! כאן זה לא סתם קורס, זה בית ספר גבוה לאומנות הצילום, עם תכנים מדויקים ומהודקים, לפרוג נרשם מי שמחפש מרצים מהשורה הראשונה, שנאבקים עבור הצלחתך באופן אישי ולאורך כל הדרך"
קורס הצילום של פרוג בנוי באופן כזה שגם צלם חובבן המגיע לקורס, יכול לצאת מקצוען ברמה בינלאומית, אם ישקיע כראוי. וצריך להשקיע, "הקורס מאתגר ביותר, המשימות תובעניות, אך בפרוג יודעים להעביר את זה בכייף ובהנאה ובעיקר לא מוותרים לך עד לתוצאה המושלמת"  אומר דניאל אלחרר.

קרדיט צילום: חיים טויטו


שמות כמו חיים טויטו, הצלם המוכשר, המצלם היום ארועי ענק בארץ ובחו"ל, הם חלק מפסקול האומנים המצליחים שהחלו את דרכם המקצועית בבית פרוג. בית פרוג. לא סתם בית. משפחה.
קורס הצילום של פרוג ידוע ברמת הקשר האישי של בית הספר עם התלמידים, החל מהאבא והאמא של כל תלמיד, חיים וטובי דיקמן, שמעבר לניהול של התכנית- גם דואגים שללומדים יהיה בית, מקום לשוב אליו להתייעץ, להתלבט על סטודיו, לפטפט על הצעות עבודה, ולתרגל במרחב המאובזר של בית פרוג.

בפרוג כבר הבינו מזמן, עולמות המדיה לא דורכים במקום, הם הולכים ומשנים פנים, מתקדמים ומשתכללים. בפרוג מזהים מגמות מתחלפות, מחשבים מסלולים על בסיס קבוע, ובונים תכנית לימודים עדכנית ומדוייקת שתענה על העולמות החדשניים ביותר הקיימים בעולם הצילום. תגידו חדשנות- אמרתם פרוג. תגידו מצוינות- אמרתם פרוג. תגידו צ'יזזזז – אמרתם קורס הצילום החדש של פרוג!


ההרשמה בעיצומה! מקומות אחרונים! לפרטים נוספים >לחצו כאן<


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.