מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשפ״ד 17.01.2024

הפקה חדשה, איכותית וסוחפת: פודקאסט של הרב והרבנית הרצל

הרב הרצל ורעייתו עברו אתגרים לא פשוטים, ובפודקאסט החדש והמרענן הם חולקים עמנו את תובנות העומק שלהם לשמירה על היציבות, השמחה והקשר הבריא במשפחה, בזמנים רגילים וגם בזמנים מאתגרים
הפקה חדשה, איכותית וסוחפת: פודקאסט של הרב והרבנית הרצל
הרב הרצל

הרב שלום בער הרצל ורעייתו גב' דבורה משיקים היום פודקאסט חדש ואיכותי בשם 'עוגן משפחתי', בו הם חולקים תובנות חשובות ויסודיות בחינוך הילדים ובשמירה על היציבות, השמחה והקשר הבריא במשפחה, בזמנים רגילים וגם בזמנים מאתגרים.

לפני מספר שנים, נחתה על בני הזוג הרצל הבשורה: התגלה אצלו גידול ממאיר. השמים קרסו, אבל מהר מאוד החליטו שניהם יחדיו שהם לא יתנו לאתגר לערער את יציבותם. זהו חלק מהשליחות שלהם, ותפקידם הוא להתמודד.

לאחר תקופה מאתגרת, החלים הרב הרצל ושב לאיתנו. המשפחה מתלכדת, מניחה את התקופה הקשה מאחוריה. ואז ניחתת מהלומה שניה: גידול מתגלה אצל הילד, יהודהל'ה. שוב טיסות לחו"ל, ארבעה ניתוחים מורכבים, ריחוק פיזי בין בני המשפחה, תפילות.

בפרק הראשון בפודקאסט הם חולקים את תובנותיהם ונסיונם: איך מצליחים לשמור על שפיות ויציבות בתוך טלטלה של מירוץ בין בתי רפואה, שהות של חודשים בחו"ל לשם טיפולים, כאשר הילדים נותרים בארץ ונעים בין פנימיות לבתי שכנים וקרובי משפחה?

האם אפשר לאזן בין ההתמודדות האישית והצורך להתמודד עם כאבים קשים ולהשקיע בריפוי ובמנוחה, לבין הדאגה לילדים ולגידולם הבריא?

איך מבשרים לילדים בשורה קשה בצורה נכונה? כיצד מגשרים על פערי הגילאים בין הילדים ומתווכים את המידע בהתאמה? האם נכון לאפשר להם להיחשף לכל המידע?

האם הגישה הנכונה היא לעודד את הילדים לשתף ולספר את החברה בטלטלה המשפחתית? האם משדרים להם דחיפות להתפלל ולקרוא תהלים? מהי האווירה שצריך להשרות בתקופה כזו?

ייתכן שטלטלה ומשבר תורמים למשפחה ומביאים את הילדים למקום טוב ובריא יותר?

צפו, האזינו ושתפו עם חבריכם ומכריכם

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.