צבי סופר | יום ו' שבט ה׳תשפ״ד 16.01.2024

שליח הרבי בנתיבות הרב ישר אדרעי: "הבוקר קרה כאן נס גדול"

המטח הכבד לנתיבות הבוקר: רקטה פגעה ישירות בחנות למוצרי חשמל, בסמיכות לבית חב"ד בעיר. החנות נהרסה, ללא נפגעים | שליח הרבי בנתיבות הרב ישר אדרעי ל-COL: "בית חב"ד נמצא בסמוך מאוד למקום הנפילה ולא ניזוק"
שליח הרבי בנתיבות הרב ישר אדרעי:
הרב ישר אדרעי שיחי' בחדרו של חותנו הבבא סאלי זצוק"ל. מימין: המטח לנתיבות הבוקר

מחבלי חמאס ירו הבוקר ממרכז הרצועה מטח של כחמישים רקטות לעבר אזור עוטף עזה. בעיר נתיבות פגעה רקטה בחנות למוצרי חשמל וגרמה לנזק רב. רקטה נוספת נחתה ביישוב סמוך. בשני המקרים לא היו נפגעים.

חלק מהרקטות שנורו יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל.

עפ"י דיווח בגלי צה"ל, המטח הכבד לנתיבות שוגר ממרכז הרצועה – אזור שממנו יצאו כוחות צה״ל רק אתמול.

עיריית נתיבות: “זוהו יותר מ-50 שיגורים למרחב העיר. כרגע ידוע על פגיעה ישירה אחת, נזק נגרם למבנה ללא נפגעים. כמו כן, מספר רסיסים נפלו ברחבי העיר כתוצאה מיירוטים של כיפת ברזל”.

*

שליח הרבי ביישוב הרב ישר אדרעי וחתנו של הבבא סאלי, כבר מלומד בניסים. במוצ"ש שבת, יום ההילולא של הבבא סאלי זצוק"ל, כיוונו מחבלי החמאס ימ"ש 40 רקטות בתזמון מדוייק עם טיימר, לעיר נתיבות כדי לפגוע בהמונים שעלו לרגל ההילולא.

אסון גדול נמנע: לוחמי חטיבת הצנחנים במילואים 646 "שועלי מרום" הגיעו בעזה למשגרים שכוונו ישירות אל נתיבות כאמור, והשמידו אותם. "הם פרסו עשרות משגרים עם טיימר כדי לשגר ממש בזמן ההילולא", ציין מפקד החטיבה.

הרב ישר אדרעי מציין כי הבוקר אירע נס נוסף. "אחד הטילים במטח הכבד, פגע בחנות מוצרי חשמל הסמוכה מאוד לבית חב"ד שנמצא בכניסה לעיר והיא נהרסה. למרבה הנס לא היו נפגעים, למעט כמה נפגעי חרדה", מספר הרב אדרעי. "בית חב"ד נמצא בסמוך מאוד למקום הנפילה ולא ניזוק".

לגבי ההילולא שנערכה בעיר במוצ"ש, מספר חתנו של הבבא סאלי, הרב אדרעי:

"למרות שאנחנו במלחמה, ראיתי את ההמונים שהגיעו והרגשתי כאילו אנחנו בשיגרה, אנשים באו בהמוניהם, היו פקקים ועומס בכל האזור. אם היינו בשגרה אז בוודאי שהיו באים הרבה יותר".

הרב ישר אדרעי חותם את השיחה במבט אופטימי:

"נתיבות מלומדת בניסים בזכות הצדיק. גם בשמחת תורה נתיבות ניצלה למרות שהיא בין אופקים לשדרות, שהן נפגעו וספגו מכה קשה. מה שהיה זה נס גדול, שה' יתברך יברך את עם ישראל שלא נזדקק עוד לניסים ונראה כבר את הגאולה השלימה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.