COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ד 07.12.2023

היי סירי, תתקשרי ל'שומרים': הסיוט של האם מקראון הייטס

ביום שלישי בבוקר אם ובתה שהיו בדרכם לבית הספר 'בית רבקה' בשכונת קראון הייטס' הותקפו על ידי אפרו אמריקני | ליבה של האם הלם בפראות וידיה רעדו מבלי יכולת לחפש באנשי הקשר שלה מספר חירום בכדי להזעיק עזרה אבל אז הבזיק רעיון במוחה 
היי סירי, תתקשרי ל'שומרים': הסיוט של האם מקראון הייטס

ביום שלישי בבוקר אם ובתה שהיו בדרכם לבית הספר 'בית רבקה' בשכונת קראון הייטס' הותקפו על ידי אפרו אמריקני. ליבה של האם הלם בפראות וידיה רעדו מבלי יכולת לחפש באנשי הקשר שלה מספר חירום בכדי להזעיק עזרה אבל אז הבזיק רעיון במוחה.

"ביום שלישי בשעה 9:30 בבוקר, הלכתי יחד עם בתי ברחוב סטרלינג לכיוון בית הספר 'בית רבקה' בשדרות לפרטס. כשהתקרבנו לשדרת ברוקלין, חלפנו על פני אדם שחור שעמד על המדרכה והתחיל לצעוק לעברנו. אחזתי בזרועה של בתי ואמרתי לה ללכת מהר, מכיוון שהיינו במרחק רחוב קצר מבית הספר. האיש המשיך לרוץ אחרינו והמשיך לצעוק.

כשהתרחקנו ממנו, הוצאתי את הטלפון שלי. הידיים שלי רעדו, אז אמרתי, "היי סירי, תתקשרי ל'שומרים'." הטלפון חייג וה'שומרים' ענו מיד. אמרתי להם שמישהו עוקב אחרינו ואנו חשים מאוימים, ביקשתי שימהרו להגיע למקום.

פחות מדקה לאחר מכן, לאחר שבתי נכנסה לבית הספר ואני המשכתי ללכת חזרה הביתה (הלכתי בדרך אחרת ממה שהגעתי), התקשרו אליי שומרים ואמרו שהם הבחינו במישהו וביקשו שאזהה אותו עם תמונה. הם שלחו לי את התמונה וזה היה התוקף.

במהלך הזמן הזה, החשוד גם הספיק לירוק על אנשים ולהיעשות תוקפני יותר. משטרת ניו יורק הופיעה אף היא די מהר ועיכבה אות החשוד למעצר ולהמשך חקירה.

סירי הייתה ממש שימושית בזמן של הפאניקה. שמרתי את המספר של ה'שומרים' בטלפון שלי, בתקווה שלעולם לא אצטרך להשתמש בו. לא היה לי את 'הראש' לפתוח את הטלפון שלי ולחפש באנשי קשר ולמצוא את המספר של שומרים. פשוט אמרתי 'היי סירי, תתקשרי לשומרים' ותוך שניות הם היו בטלפון.

גלו ערנות שמרו את מספרי החירום בטלפון שלכם."

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.