מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ו 07.12.2005

יום היערכות לפעילות חנוכה: מאירים את הארץ

כשישים מנהלי בית חב"ד ומנהלי פעילות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום רביעי השבוע ביום היערכות לפעילות חנוכה לקראת פעילות חג החנוכה של צעירי-חב"ד ברחבי הארץ. השלוחים התבשרו כי צעירי-חב"ד הקים צוות מורות מקצועיות להפעלת ילדי גנים, בתי ספר ומסגרות אחרות לילדים - לקראת חג החנוכה, וכן הפיק חוברת מקצועית "להביא את האור" ובה רעיונות, מסרים והפעלות ילדים לחנוכה. במהלך יום העיון, צפו באמצעים פירוטכניים חדשניים, שעיקרן שימוש בזיקוקין דינור שיוצמדו לחנוכיות הענק ויפיצו אור עצום מתוך החנוכיות המרכזיות. המשך ב'כתבה מלאה'
יום היערכות לפעילות חנוכה: מאירים את הארץ
(צילום: מאיר דהן)
כשישים מנהלי בית חב"ד ומנהלי פעילות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום רביעי השבוע ביום היערכות לפעילות חנוכה לקראת פעילות חג החנוכה של צעירי-חב"ד ברחבי הארץ. המטרה היא להוסיף באור החנוכה ובפרסומי ניסא, לא להותיר השנה שום פינה "חשוכה", ולהביא את אור החנוכה ומצוותיו לכל מקום ומקום.

יום העיון נערך בבית צעירי-חב"ד בכפר-חב"ד והוא אורגן על-ידי אגף הסניפים בצעירי-חב"ד בניהולו של הרב נפתלי ליפסקר. במהלכו דנו השלוחים בהיבטים שונים של פעילות חנוכה: פירסומי ניסא ומבצעי חנוכה - על פי ההלכה והוראות הרבי, סדנאות הפעלה לילדים, חנוכיות ועזרים לפרסום הנס ועוד.

הרב אריאל גורן, האחראי על תכניות הפעילות של בתי חב"ד מטעם צעירי-חב"ד, והרב יואל מן מנהל הפעילות בבית חב"ד אור עקיבא-קיסריה הציגו בפני המשתתפים את סדנאות ההפעלה לילדי ישראל של צעירי-חב"ד.

השלוחים התבשרו כי צעירי-חב"ד הקים צוות מורות מקצועיות להפעלת ילדי גנים, בתי ספר ומסגרות אחרות לילדים - לקראת חג החנוכה. במרכז הפעילות תופעל סדנת בית הבד להפקת שמן מן הזית, הדלקת חנוכיית שמן והעברת מסרים ברמה מקצועית. קיימת גם אופציה להכנת נר שעווה לכל ילד.

דברים בעניני הלכה הקשורים לאופי הפעילות של צעירי-חב"ד בחג החנוכה נשא הרב חיים פרוס ומשתתפי יום העיון הוזמנו לשאול אותו שאלות הלכתיות ולהיוועץ עימו. בהמשך, העניק הרב גורן טיפים לפעילות, למסיבות, ולפעילות מגזרית, והציג סרט אינטראקטיבי להפעלת ילדים בחנוכה. משתתפי יום העיון התבשרו כי מרכז צעירי-חב"ד הפיק חוברת מקצועית "להביא את האור" ובה רעיונות, מסרים והפעלות ילדים לחנוכה.

בסיום, פנו השלוחים לרחבת בית צעירי-חב"ד שם צפו באמצעים פירוטכניים חדשניים, שעיקרן שימוש בזיקוקין דינור שיוצמדו לחנוכיות הענק ויפיצו אור עצום מתוך החנוכיות המרכזיות. פיתוח חדש זה נועד למשוך את תשומת-לב הציבור כדי שיתאסף בהמוניו למעמד הדלקת הנרות.



לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
גוטליב
ז' כסלו ה׳תשס״ו
מתגעגעים אליך בפלורידה,
אגב, יש לך ביל על השם בניו יורק...
2.
נחמד
ז' כסלו ה׳תשס״ו
איזה.. הרבה אנשים...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.