חיים גולדשטיין | יום כ"ה חשוון ה׳תשפ״ד 09.11.2023

חב"ד חיפה עוזרת ל-5,000 משפחות מפונות שמצאו מקלט בעיר

5,000 משפחות של פליטים מדרום ומצפון הארץ – מיישובי עוטף עזה, שדרות, אשקלון ואופקים, שלומי, מטולה והיישובים צמודי הגדר בלבנון שנמלטו או הוכרחו ע"י הצבא לעזוב את בתיהם ומצאו מקלט בעיר חיפה, נעזרים בבית חב"ד המרכזי בעיר שמפעיל לצורך כך עשרות עובדים ומתנדבים כדי לעזור להם מסביב לשעון • מנהל הפעילות - הרב יהודה גינזבורג: "היה ברור שנירתם בכל הכוחות כדי לעזור לפליטים בכל דרך שרק ניתן ובכל המישורים"
חב

5,000 משפחות של פליטים מדרום ומצפון הארץ – מיישובי עוטף עזה, שדרות, אשקלון ואופקים, שלומי, מטולה והיישובים צמודי הגדר בלבנון שנמלטו או הוכרחו ע"י הצבא לעזוב את בתיהם ומצאו מקלט בעיר חיפה, נעזרים בבית חב"ד המרכזי בעיר שמפעיל לצורך כך עשרות עובדים ומתנדבים כדי לעזור להם מסביב לשעון.

לדברי מנהל הפעילות בבית חב"ד המרכזי בעיר הרב יהודה גינזבורג, "ידי השלוחים בחיפה, אחת הערים הגדולות בישראל, מלאות גם כך בעבודה רבה, אבל היה ברור שנירתם בכל הכוחות כדי לעזור לפליטים בכל דרך שרק ניתן ובכל המישורים".

מסכת העזרה החב"דית בחיפה רבה ונרחבת מאוד. כך למשל בשבועיים האחרונים נערכו ע"י השלוחים ומתנדבים מטעם בית חב"ד 10 אירועים של 'קבלת שבת' בבתי המלון ובריכוזים השונים בהם נמצאים הפליטים, חולקו 1,300 ספרי קודש ו-700 ערכות יצירה ופרסים לילדים, נערכו 23 הפעלות והרצאות מעניינות – לילדים, לנשים ולגברים, במקומות השונים בהם שוכנו הפליטים ואפילו נערך רישום של 20 ילדים למוסדות חב"ד בעיר – הן בגנים והן בבית הספר המפואר שנחנך לאחרונה במשכנו החדש.

"בימים אלו אנו מתכוננים להמשיך ולהרחיב את פעילותינו, נוכח פניות רבות לעזרה שמתדפקות כל העת על דלתותינו מצד פליטים רבים, וכן בשל פניות לעזרה שמגיעות אלינו ממחלקת הרווחה בעיריית חיפה, בפיקוד העורף ובארגונים נוספים שפועלים בעיר. גם במקרה הזה חב"ד חיפה היא סמל ודוגמא למגדלור של אור ועשיה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.