מנדי ברגר | יום כ"ה חשוון ה׳תשפ״ד 09.11.2023

מ"מ וסגן הקונסול הישראלי בניו יורק ביקרו בקראון הייטס

ממלא מקום הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק - מר אביב עזרא וסגן הקונסול הכללי צח סער ביקרו בקראון הייטס, בכדי לדון בתפקידה הייחודי של חב"ד בקהילות היהודיות ברחבי העולם בעקבות המלחמה בישראל והעלייה הנוראה באנטישמיות
מ
צילום: לוי קולטון

ממלא מקום הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק - מר אביב עזרא וסגן הקונסול הכללי צח סער ביקרו בקראון הייטס, בכדי לדון בתפקידה הייחודי של חב"ד בקהילות היהודיות ברחבי העולם בעקבות המלחמה בישראל והעלייה הנוראה באנטישמיות.

הקונסול הכללי נפגש יו"ר המל"ח הרב יהודה קרינסקי. בפגישה השתתפו גם הגב' ביילה אולידורט, מנהל אגף דוברות חב"ד בארה"ב, ר' ירמי ברקוביץ, והעסקן החב"די חב"ד ר' יעקב ברמן.

במהלך הפגישה סיפר הרב קרינסקי כיצד הרבי שלח אותו לכפר חב"ד בעקבות מתקפת הטרור האכזרית שאירעה בבית הספר למלאכה בשנת תשכ"ו. הם דיברו על עלייתה המזעזעת של האנטישמיות ברחבי העולם ועל תפקידה הייחודי של חסידות חב"ד בסיוע לקהילות רבות ושונות.

לאחר הישיבה ביקרו האורחים בחדרו של הרבי שם קיבלו סקירה מאת הרב חיים ברוך הלברשטאם ונשאו תפילה. לאחר מכן הם ביקרו בחדר התקשורת של WLCC וקיבלו סקירה מר' מנדי אייזנבך. בהמשך הם עברו דרך בית הכנסת המרכזי של 770 למטה, ופגשו מספר תלמידים הלומדים ב'קבוצה', מישראל.

משם האורחים המשיכו אל מטה הבינלאומי של חב"ד בקמפוס, שם נפגשו עם הרב יוסי גורדון, מנכ"ל חב"ד בקמפוס הבינלאומי, הרב אבי וינשטיין, סמנכ"ל חב"ד בקמפוס, תום ווי, קצין אסטרטגיה ראשי של חב"ד בקמפוס ור' שעיה גורדון.

במהלך הפגישה הם שוחחו על העלייה המחרידה בשבועות האחרונים של האנטישמיות בקמפוסים בארה"ב, וכיצד חב"ד מסייעת לסטודנטים ברחבי העולם בתקופה זו.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.