שניאור דייטש | יום כ"ד חשוון ה׳תשפ״ד 08.11.2023

אמש בכותל המערבי: תפילה נרגשת לשחרור החטופים

במעמד עשרות משפחות ומטה החטופים: תפילה למען חזרתם של החטופים התקיימה אמש (שלישי) ברחבת הכותל המערבי | "כאן, בכותל המערבי, בחרתם להתחיל מסע של אור. אור שינצח את החושך".
אמש בכותל המערבי: תפילה נרגשת לשחרור החטופים

מאות השתתפו הערב ברחבת בכותל המערבי בעצרת תפילה לחזרתם של החטופים והנעדרים לביתם לשלום ובמהרה.

התפילה התקיימה בהשתתפות עשרות מבני משפחות החטופים, ומאות מתפללים מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים שבאו לתמוך במשפחות ולהשתתף איתם בתפילה.

המעמד החל באמירת פרק תהילים ע"י נציג משפחות החטופים - קובי בן עמי - אח של אוהד וגיס של רזאשר נחטפו מביתם בקיבוץ בארי, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ נשא תפילה להשבת החטופים  והנעדרים לביתם לשלום. את המעמד ליוו עשרות צעירים בשירה מרגשת של'אחינו כל בית ישראל'.

נציגת המשפחות סיגי כהן - אימו של אליה כהן שנחטף מהמסיבה ברעים הדליקה את 'לפיד החיים' שילווה את המשפחות במסעם עד לשובם של כל החטופים הביתה לשלום.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ: "משפחות יקרות, בחרתן לבוא לכאן, לכותל המערבי, להתחיל מכאן מסע של אור. אור שינצח את החושך. אני רוצה לומר לכן שאתן לא לבד. כאן בכותל המערבי אנחנו אף פעם לא לבד. כאן אנחנו חלק מהריקמה האדירה שנקראת עם ישראל. בכל קצוות תבל. בכל מדינה בעולם. עיני כל היהודים נישאות לכאן, לכותל, והלבבות כולם מתפללים אתכם.

"הערב אתם אומרים כאן בכותל 'יהי אור'. ובעזרת השם בקרוב ממש יזרח עלינו האור. אור חדש מציון תאיר ונזכה כולנו במהרה לאורו. אנחנו אוהבים אתכם. אנחנו מחבקים אתכם. אנחנו מתפללים אתכם. אנחנו אתכם - הערב ובכל יום ויום עד שהילדים, ההורים, האחיות והאחים, הסבים והסבתות, ישובו לגבולם."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.