מנדי ברגר | יום י"ז חשוון ה׳תשפ״ד 01.11.2023

תשעה לוחמי צה"ל הי”ד נפלו בקרב עם מחבלים ברצועת עזה

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של לוחמי צה"ל הי"ד שנפלו בגבורה בקרב עם מחבלי חמאס ברצועת עזה • 7 לוחמי גבעתי נהרגו מטיל נ"ט שנורה לעבר נגמ"ש המרכבה שבו לחמו • שני לוחמי שריון נהרגו לאחר שהטנק שלהם עלה על מטען • ארבעה לוחמים נפצעו קשה ביממה האחרונה
תשעה לוחמי צה
הנופלים הלילה ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה”ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי 7 לוחמי גדוד צבר בחטיבת גבעתי ושני לוחמי גדוד 77 בחיל שריון שנפלו בגבורה בקרב בצפון רצועת עזה.

שבעת הלוחמים מגדוד צבר נפלו בקרב מירי טיל נ”ט שבוצע לעבר נגמ”ש המרכבה (הנמר) שבו לחמו. שני לוחמי השריון נפלו בקרב לאחר שהטנק שלהם עלה על מטען.

בנוסף, במהלך הלחימה ביממה האחרונה נפצעו באורח קשה ארבעה לוחמים: שני לוחמים מגדוד 77 של חיל השריון, לוחם מגדוד צבר ולוחם מגדוד רותם שבחטיבת גבעתי.

*

כוחות חי”ר ושיריון בפיקוד חטיבת גבעתי פעלו אתמול במעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה. בפעילויות ברחבי הרצועה במהלך היום חיסלו הלוחמים כ-50 מחבלים.

המעוז ממוקם במערב ג’באליה ומשמש את מפקד גדוד ג’באליה של החמאס לאימונים לקראת פעולות טרור והוצאתן לפועל. במקום קיימות תשתיות ירי ומנהרות טרור המשמשות בין היתר למעבר של המחבלים למרחב החוף. כמו כן, במעוז אמצעי לחימה רבים המשמשים את המחבלים.

במהלך הלחימה במעוז הכוחות ניהלו קרבות עם מחבלים וחיסלו רבים מהם, כלי טיס חיסלו מחבלים נוספים. הכוחות בשטח איתרו והשמידו פירי מנהרות, אמצעי לחימה וציוד צבאי. בנוסף, הלוחמים בשטח איתרו במתחם חומר מודיעיני. בסיום הפעילות הכוחות השתלטו על המתחם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.