מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשס״ו 21.11.2005

יום עיון לשלוחים: מוסיפים באור החנוכה

בעוד כחודש יחגוג עם ישראל את חג החנוכה. מאות שלוחי הרבי בישראל, מנהלי סניפי צעירי-אגודת-חב"ד - בתי-חב"ד ברחבי הארץ - בסיועם של אלפי חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, לא יותירו השנה שום פינה "חשוכה". לכל מקום ומקום יביאו את אור החג ושמחתו. כדי לעמוד ביעד הזה יקיים מרכז צעירי-אגודת-חב"ד יום עיון מיוחד להיערכות מנהלי ופעילי הסניפים.במסגרתו יום העיון ידונו השלוחים בהיבטים שונים של פעילות חנוכה: פירסומי ניסא ומבצעי חנוכה - על פי ההלכה והוראות הרבי, סדנאות הפעלה לילדים, חנוכיות ועזרים לפרסום הנס ועוד. בפני המשתתפים יוצגו מגוון רעיונות וטיפים לפעילות חנוכה. יום ההערכות יתקיים  ביום רביעי, ו' בכסלו בבית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד משעה 11:00 בבוקר ועד 16:00 אחר-הצהריים.המשך ב'כתבה מלאה'
יום עיון לשלוחים: מוסיפים באור החנוכה
הדלקת נר חנוכה בעיר-גנים ירושלים עם נפגעי הטרור (ארכיון)
החנוכיות הגדולות במרכזי הערים, החנוכיות הניידות על רכבים, סובבים בחוצות הערים וכבישי ישראל, הן כבר מחזה מוכר בכל רחבי ארצנו. גם דמותו החביבה של החב"דניק עם החנוכיות והסופגניות מוכרת לכל חייל, ולרבבות בעלי חנויות ועסקים. מה אפוא עוד אפשר לחדש?

מסתבר כי בבית היוצר של צעירי אגודת חב"ד, בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, לא נחים על זרי הדפנה. אגף הסניפים בצעירי-אגודת-חב"ד בניהולו, של הרב נפתלי ליפסקר, יקיים יום היערכות לפעילות חנוכה לשלוחים, מנהלי ופעילי בתי חב"ד בארץ, במטרה להוסיף באור החנוכה ובפרסומי ניסא. יום ההערכות יתקיים  ביום רביעי, ו' בכסלו (7 בדצמבר) בבית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד משעה 11:00 בבוקר ועד 16:00 אחר-הצהריים, ובמסגרתו ידונו השלוחים בהיבטים חדשים של פעילות חנוכה: פירסומי ניסא ומבצעי חנוכה - על פי ההלכה והוראות הרבי מליובאוויטש, סדנאות הפעלה לילדים, חנוכיות ועזרים לפרסום הנס. בפני המשתתפים יוצגו מגוון רעיונות וטיפים לפעילות חנוכה. את יום העיון מרכז הרב אריאל גורן, המכהן גם כשליח בראשון לציון, במסגרת תפקידו בצעירי אגודת חב"ד בהעשרת תכניות הפעילות של בתי חב"ד. 

אלפי חנוכיות ציבוריות יוצבו בכל רחבי הארץ

אגף הארגון בצעירי-חב"ד בניהולו של הרב משה זקס עמל בימים אלו בהכנת מאות חנוכיות חדשות לכלי רכב וכן חנוכיות מיוחדות, גדולות ובינוניות, להצבה במרכזי הערים, בחנויות ובמבני ציבור. בסך-הכל יגיע מספר החנוכיות לאלפים רבים.

מתאם הפעילות בצה"ל, הרב אהרן פרוס, כבר החל בתיאומים ראשונים עם יחידות צה"ל לביקור צוותי צעירי חב"ד בבסיסים בחג, על מנת להביא אל החיילים את אור החנוכה. החיילים יקבלו סופגניות, "לחיים" ומנה גדושה של שמחה חסידית.

בעוד כשבוע, בסמוך אחר ראש-חודש כסלו, יחלו בתי חב"ד בפעילות חנוכה בבתי הספר ובגני הילדים ברחבי הארץ. הילדים יקבלו שיעור על החג וכן עלון חנוכה צבעוני ומרהיב שיצא לאור במיוחד לילדים (מנוקד), על-ידי אגף ההוצאה לאור בראשות דובר חב"ד הרב מנחם ברוד. עלונים לחג יצאו לאור גם למבוגרים וכן בשפה הרוסית על-ידי האגף לקליטה רוחנית בצעירי-אגודת-חב"ד.

כמאתיים ושלושים שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-אגודת-חב"ד ברחבי הארץ, בסיועם של אלפי חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, לא יותירו השנה שום פינה חשוכה. לכל מקום ומקום הם יביאו את אור החג ושמחתו. מאות אלפי חנוכיות אישיות ומרכזיות יאירו במהלך ימי החנוכה את מרכזי הערים, את הקניונים הגדולים, את פתחי החנויות, את המרכזים הרפואיים, את תחנות המשטרה, מד"א ומכבי האש, את תאי המעצר ובתי הכלא ואת המוסדות הסיעודיים.


חג ושמחה לעולים החדשים ולנפגעי הטרור
 
במקביל לפעילות העניפה במגזר האזרחי הוותיק ובמגזר הצבאי, נערכים בימים אלו ב 'אגף לקליטת עלייה' של צעירי-אגודת-חב"ד בקיום מסע הופעות ארצי בריכוזי העולים ובאולפני הקליטה. צוות מתוגבר של כליזמרים, ובראשו המנחה הרב מאיר ורזוב, יופיע לפני רבבות עולים ויכבוש את ליבותיהם במופע מיוחד לכבוד חג החנוכה: "באומר ובצליל". 

בנוסף לכך, תתקיים פעילות מיוחדת של בתי-חב"ד בקרב משפחות נפגעי הטרור, מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור בהנהלת הרב מנחם קוטנר ובשיתוף עם בתי חב"ד בישראל, יקיימו ביקורי בית בבתי המשפחות, ידליקו עימם נרות חנוכה, ישירו עימם את שירי החג, ויביאו להם אור ושמחת חג החנוכה. אתר צעירי-חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.