מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשפ״ד 12.10.2023

מערך החירום של צעירי חב"ד בפעולה: פעילות בכל הגזרות

עם החיילים בשטח, עם הנפגעים, עם בני המשפחות, עם הנצורים בבתים: מערך החירום של צעירי חב"ד יצא לדרך עם פעילות ענק המשלבת פעילות חסרת תקדים של שלוחי הרבי ואנ"ש | לסיפור המלא
מערך החירום של צעירי חב
צילום: צעירי חב"ד

פעילות השטח של מערך החירום הארצי יוצא לדרך: אחרי ימי היערכות קדחתניים, צעירי חב"ד והשלוחים פתחו במערך הפעילות הגדול ביותר בכל הזירות, בעקבות המלחמה הקשה והמצב הנוראי בארץ הקודש.

בחזית הפעילות: מבצע תפילין רחב היקף בכל הבסיסים בשטח עם חיילי צה"ל, כהוראת הרבי שפעולה זו גורמת ל"וייראו ממך" ומטילה פחד על האוייבים. בפעילות זו נוטלים חלק כלל השלוחים יחד עם אנ"ש חסידי חב"ד בכל רחבי הארץ. 

באמצעות מטה מסודר של מערך החירום הארצי, מנותבים הפעילים למקומות השונים במטרה למקסם את המבצע.

בנוסף, פעילות מרכזית מתקיימת על ידי שלוחי הרבי בבתי הרפואה הפועלים במסגרת 'לב חב"ד' של צעירי חב"ד. מבוקר ועד לילה מסייעים השלוחים לנפגעים ולבני משפחותיהם, בגשמיות וברוחניות, כשהם נעזרים במתנדבים באנ"ש.

גם לבני המשפחות הנצורים בממ"דים מושיט מערך החירום של צעירי חב"ד יד של סיוע, בחלוקה של מארזי משחקים מגוונים, שתפיג מהם את הקשיים בשהות הממושכת. 

באגף הפעילות של משפחות נפגעות הטרור בצעירי חב"ד הרחיבו את הפעילות שלצערנו מדובר בהיקפים שמעולם לא נראו, עם ביקורי תמיכה במשפחות השכולות ובחדרי האשפוז של הנפגעים הפזורים בבתי הרפואה.

"כל מי שנחשף לפעילות הכבירה של השלוחים ומערך החירום, רואה את התגשמות הוראותיו של הרבי במצבים דומים בעבר", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב,  "הפעילות תתרחב בהיקפים גדולים ואנו קוראים לכלל אנ"ש להירתם ויחד ננצח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.