COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשפ״ד 10.10.2023

מערך החירום של חב"ד: קמפיין עידוד וחיזוק ליושבי ארץ הקודש

מגוון פרסומים מעודדים ומחזקים מופצים בימים אלו בהיקפים רחבים ליושבי ארץ הקודש על ידי צעירי חב"ד | בין היתר: מבצע תפילין, אהבת ישראל, 'הממ"ד הרוחני' ותפילה להצלחת כוחות הביטחון 
מערך החירום של חב

כחלק ממערך החירום של צעירי חב"ד, מופצים באופן תדיר פרסומים רבים, מעודדים ומחזקים. הפרסומים מופצים להמוני בית ישראל על ידי שלוחי הרבי ואנ"ש חסידי חב"ד.

בפרסומים, עידוד להנחת תפילין "לזכות והצלחת כוחות הביטחון והרפואה, לשלומם של הפצועים והשבויים ולעילוי נשמת הנרצחים. הנחת תפילין היא סגולה להפיל פחד על אוייבנו".

בפרסום נוסף, עידוד לקיום מצוות ואהבת לרעך כמוך: "שימו לב לשכנים, תבדקו שכולם בסדר, תראו אם מישהו צריך עזרה, תרופות או קניות. רק כך ננצח. עם ישראל חי".

פרסום מיוחד נוסף, הוא תחת הכותרת "הממ"ד הרוחני". וכך נכתב: "סדרו לכם בממ"ד בצורה נגישה: ספר חומש או תהילים, קופת צדקה ומטבעות, סוכריות או משהו מתוק". 

עוד נכתב: "בכל פעם שנכנסים לממ"ד אימרו יחד פרק תהילים, תנו מטבע לצדקה, ברכו ואכלו משהו מתוק. ככה נהפוך את השהייה בממ"ד למשמעותית ונעימה יותר".

בנוסף, הופצו פרסומים מגוונים המעודדים תפילה משפחתית להצלחת כוחות הביטחון.

הפרסומים הרבים, שכאמור מופצים בהיקפים רחבים, מצטרפים לשלל פעולות של צעירי חב"ד מאז פרצה המלחמה. 

כפי שדיווחנו, המערך פועל באמצעות אגפי הפעילות של צעירי חב"ד ויחד עם 1200 שלוחי הרבי הפזורים בכל רחבי הארץ: אגף למען נפגעי הטרור (המלווה את המשפחות השכולות והנפגעים עשרות שנים ובאופן עקבי) שילווה את משפחות הנרצחים הי"ד; אגף 'לב חב"ד' שיסייע לפצועים ובני משפחותיהם בבתי הרפואה; אגף צה"ל: פעילות בקרב חיילי צה"ל בעורף ובחזית לעידוד והרמת המורל; אגף סניפי בתי חב"ד: סיוע למשפחות ואזרחים בחזית ובעורף; אגף דוברות והסברה: חידוד מסרים ופעילות תקשורתית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.