מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ג 09.09.2023

שנה חדשה: צעירי חב"ד העלה לאוויר את אתר חב"ד בישראל

האתר פונה לציבור הרחב ומציג מידע מלא ומעודכן על כל האירועים והשירותים בבתי חב"ד בכל הארץ. יחד עם האתר הושקה גם מערכת דיגיטלית חכמה עבור השלוחים. המערכת מתממשקת עם האתר, מעבירה לבתי חב"ד פניות ותרומות ממרחב השליחות שלהם, ומעניקה לשלוחים כלים ליצירת קשר ולניהול מעקב וטיפול בפניות
שנה חדשה: צעירי חב
האתר החדש

שנה טובה מתחילה בחב"ד: התוכנית החדשה שמעלה על המפה את כל בתי חב"ד בארץ. לקראת חודש החגים, השיקו צעירי חב"ד את אתר חב"ד בישראל. 

האתר פונה לציבור הרחב ומציג מידע מלא ומעודכן על כל האירועים והשירותים בבתי חב"ד בכל הארץ. יחד עם האתר הושקה גם מערכת דיגיטלית חכמה עבור השלוחים. המערכת מתממשקת עם האתר, מעבירה לבתי חב"ד פניות ותרומות ממרחב השליחות שלהם, ומעניקה לשלוחים כלים ליצירת קשר ולניהול מעקב וטיפול בפניות.

במחלקת הדיגיטל של צעירי אגודת חב"ד מקווים ומעריכים שמדובר בכלי שיחולל מהפכה אמיתית בפעילות השליחות. האתר, המתבסס על מודל מיפוי חכם, מעלה על המפה ברשת האינטרנט את כל בתי חב"ד. 

שיתוף הפעולה והחיבור בין כל בתי חב"ד מהווה מכפיל כוח שיסייע להגדיל משמעותית את היקפי הפעילות ויזרים קהלים חדשים לבתי חב"ד.

"התוכנית החדשה", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, "תביא, בעזרת ה', תנופה עצומה בשליחות. כל שליח יכול בקלות ובמהירות לפרסם את כל המידע על בית חב"ד שלו למעגלים עצומים של יהודים. 

"בימים אלה אנחנו יוצאים בקמפיין חשיפה נרחב ברשתות החברתיות, והמטרה היא להגיע לעוד רבבות יהודים ולהביא אותם להתפלל ולשמוע תקיעת שופר בבתי חב"ד ברחבי הארץ. זו רק תחילתה של המהפכה, שתביא את פעילות השלוחים לשיאים חדשים, בעזרת ה' ולנחת רוח הרבי".

להתרשמות מהאתר > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.