מנדי ברגר | יום י"ז אלול ה׳תשפ״ג 03.09.2023

מותאם לנוסע החרדי: אל על השיקה תפריט של אסף גרניט

הבוקר הכריזה אל על על השקת התפריט החדש למטוסים, לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים של הצוותים הקולינריים של אל על יחד עם השף אסף גרניט • גרניט ביחד עם צוות המשביע המייצר לאל על את מנות המהדרין שקדו להכין את התפריט, בהתאמות נדרשות - עפ"י כשרות העדה החרדית
מותאם לנוסע החרדי: אל על השיקה תפריט של אסף גרניט
אסף גרניט. צילום: גיא כושי ויריב פיין

הבוקר (ראשון, י"ז אלול) הכריזה אל על על השקת התפריט החדש למטוסים, לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים של הצוותים הקולינריים של אל על יחד עם השף אסף גרניט. התפריט החדש יוטמע באופן מדורג במטוסים החל מה-5 בספטמבר.

כחלק מהחזון הקולינרי שעל בסיסו נבנה התפריט, ניתן דגש על חומרי גלם ממיטב תוצרת הארץ, המשקפים גם את חזונה של אל על להוות גשר המחבר בין ישראל לעולם

בתפריט שנבנה על פי החזון הקולינרי של השף וזוכה גם הוא לכשרות רגילה של הרבנות לכשרות ארצית, כאשר במקביל, עמל גרניט עם צוות המשביע המייצר לאל על את מנות המהדרין ואת התפריט, בהתאמות נדרשות - עפ"י כשרות העדה החרדית. 

בתפריט ניתן למצוא מנות מגוונות היוצרות פיוז'ן בין המטבח הישראלי המסורתי לבין המטבח המודרני. כך למשל במחלקת התיירים תושק בסוף החודש מנה חדשה- קציצות ברוטב חמוסטה דלעת על מצע אורז ואטריות. תפריט הכריכים השתדרג גם הוא וכולל בשלב הראשון 3 סוגי כריכים חדשים, כולם מורכבים מלחמניית פרעצל איכותית: כריך בריסקט- עם בצל אפוי, איולי שום, ואיולי צ'יפוטלה. כריך גבינת לאבנה טבעונית- עם סלייסים של סלק, גבינת לאבנה טבעונית וסחוג לא חריף, וכריך עוף בצ'ימיצ'ורי לימון. בחודשים הקרובים ייכנסו כריכים נוספים לתפריט למשל כריך "שניצל של שישי" וכן צפויות בשורות חדשות בתחום הכריכים החלביים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.