מנדי ברגר | יום ל' אב ה׳תשפ״ג 17.08.2023

ב"למען ילמדו" פותחים את זמן אלול במסלולי הסמכה לרבנות

במכללת "למען ילמדו" ללימודי ההלכה, בחרו להצדיע השנה לאבות שמשקיעים את זמנם ומרצם איש איש במשפחתו, ולהשיק הטבה מיוחדת למענם • "אנו פותחים את זמן אלול ומזמינים את האבות להשקיע בתעודה יוקרתית במקצועות ההלכה"
ב

ימים אלה - בעיצומה של תקופת "בין הזמנים" מהווים זמן איכות מיוחד בו ההורים משקיעים "זמן איכות" עם ילדיהם ומחליפים כוחות לקראת שנת הלימודים הבאה. במכללת "למען ילמדו" ללימודי ההלכה, בחרו להצדיע השנה לאבות שמשקיעים את זמנם ומרצם איש איש במשפחתו, ולהשיק הטבה מיוחדת למענם.

"אנו יודעים שבזמן זה כל אבא משקיע את ראשו ורובו למען בני המשפחה. אם זה במשאבים הרבים שדורשים "מפעלות הקיץ" לסוגיהם, בתשומת לב ואפילו כשהדבר נדרש בימי עבודה שמושקעים לטובת הילדים. בתום "חודש אב" - החודש שבו הילדים נהנים מהאב, אנו פותחים את זמן אלול ומזמינים את האבות להשקיע בתעודה יוקרתית במקצועות ההלכה".

במכללה מכשירים מדי שנה מאות לומדים במגוון מסלולים, בהם לימודי רבנות לתעודת "סמיכה" ובראשם מסלולי "יורה יורה" של הרבנות הראשית; לימודי מקצועות קודש כגון סופרות סת"ם, שחיטה, משגיחי כשרות ועוד; קורסים להסמכת "רב בביתו" במגוון תחומים הלכתיים; קורסים יוקרתיים כגון רבני תפוצות, דיינות והסמכת מנהלים בהלכות ממונות ועוד. 

במהלך זמן אלול יצאו לדרך מסלולים רבים, ולמקדימים להירשם בחודש אב מחכה הטבה מיוחדת: חודש שלם מתנה. "אנו ערים לרצון הרב בקרב כלל הציבור להתמקצע בתחום ההלכה. התעודות שמקבלים הבוגרים בסיום המסלול פותחות שערים הן בעולם הרבנות והן במקצועות הקודש, ומאפשרות להם גם ליהנות משכר נאה בתחומים מבוקשים. זוהי זכות עבורנו לאפשר לעוד ועוד לומדים להשקיע בעצמם, להגשים חלום ולזכות בתעודה נחשקת".

כל הפרטים על מסלולי זמן אלול ב"למען ילמדו" ועל ההטבה המיוחדת למקדימים >>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.