מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשפ״ג 17.08.2023

צבא שלוחי החינוך מתרחב: נחתמו יומיים גדושים בכפר חב"ד

ימי ההיערכות של תוכנית הכשרת שלוחי החינוך נחתמו, והשלוחים יצאו לדרך בכוחות מחודשים | היום השני עסק בפירוק ופירוט השליחות החינוכית ביום יום | פאנל מיוחד של טובי המנהלים ובו ניתן מענה נרחב לכל השאלות והתמודדויות עם האתגרים | "הגענו חדורי מטרה", סיכם אחר השלוחים, "ויצאנו מחוזקים ובטוחים עוד יותר"
צבא שלוחי החינוך מתרחב: נחתמו יומיים גדושים בכפר חב
צילום: מענדי קורנט

משפחת שלוחי החינוך מתרחבת. אתמול היה זה היום השני בימי ההיערכות המיוחדים שמתקיימים באולם התלמוד תורה בכפר חב"ד. לאחר יום עמוס וגדוש בחוויות מטעינות, שלוחי החינוך התכנסו שוב יחדיו ולאחר ארוחת בוקר מרעננת ומזינה הם ניגשו לעסוק בהשלכות החינוכיות בחיי המעשה. 

מנכ"ל הרשת הרב אליהו קריצ'בסקי נשא דברים על גודל הזכות בעבודת השליחות החינוכית וחיזק את תחושת הגאווה בקרב המשתתפים שזכו לכך.

במרכז היום נערך פאנל מיוחד עם טובי המנהלים, כשהם עונים על שאלות השלוחים שעושים זה עתה את צעדיהם הראשונים, המנהלים עמדו על התנהלות הנכונה הנדרשת בעבודה מול התלמידים ובקשר עם ההורים והעניק טיפים מניסיונם האישי לניהול כיתה.

לאחר מכן, עלו ובאו בזה אחר זה שורת מרצים שדיברו על העבודה הנכונה מול התלמידים. המרצה והסופר הנודע ר' דן טיומקין, שידיו רב לו בעבודה עם נוער מתמודד, שיתף את השלוחים בגישה הנכונה לסלילת הדרך אל לב התלמיד. ר' בן פרהט, מטפל התנהגותי העניק כלים נרחבים להתמודדות במצבים שונים, ור' יונתן איש בית נתן מספר טיפים פרקטיים להצלחה בניהול כיתה.

בהמשך נערכה סדנה מיוחדת שלימדה את המשתתפים על עבודה צוות. תיאטרון פלייבק העלה בצורה חיננית סיטואציות ודילמות חינוכיות וכיתתיות. אם אין קמח אין תורה, הרב יוסף יצחק אהרון סקר בפרוטרוט את נושאי השכר ומיצוי זכויות ולקראת סיום נערך דיון מקיף בנושא מוגנות.

בהנהלת הרשת מציינים בסיפוק רב את סיום ימי ההיערכות המקיפים, ומאמינים כי שלוחי החינוך יצאו מהם בכוחות מחודשיים ומילאו את המצברים לקראת האתגר והשליחות המיוחדת שמחכה להם בהמשך הדרך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.