מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשפ״ג 15.08.2023

הצקות לבית חב"ד בהוד השרון: השלוחים מתעקשים לא להיגרר

לראשונה נעשים ניסיונות לפגוע בחב"ד בהוד השרון, לאחר החלטה לעבור למבנה חדש שישלב גם את הפעוטון וגן לילדים וגם ישיבה קטנה לצעירים | לצד השתלחויות והתנכלויות, בעיר נפתחה קבוצת תמיכה גדולה בפעילות השלוחים
הצקות לבית חב
המבנה שהושכר בידי השלוחים | משמאל: מנעול שהושחת

ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט שמתכוונת הממשלה לקדם, וההסתה המשתוללת נגד שומרי מצוות במדינה, גורמת גם לניסיונות ופגיעה ועליהום נגד חב"ד במספר מקומות, שבעל כורחה משורבבת למאבקים הפוליטיים.

בימים ובשבוע האחרון חווה בית חב"ד בהוד השרון, בראשות השליח הרב שמשון טל, הצקות וניסיונות הפרעה מרים לפעילותו, מצד מספר תושבים בעיר.

בחב"ד במקום לא נגררים למלחמות ומבהירים כי לא מדובר ב"מאבק של אנחנו מול הם. אנחנו אוהבים כל יהודי ומציעים לכל יהודי לקבל את השירותים שבית חב"ד מעניק. אנחנו לא כופים כלום על אף אחד. מי שמעוניין מוזמן בשמחה להגיע ולקבל ומי שלא - גם טוב".

הסערה המתפתחת הפעם החלה לאחר שבבית חב"ד תכננו להעביר את הפעוטון וגן הילדים, הפועל זה שנים רבות, למתחם חדש שהושכר בידי בית חב"ד בכסף מלא. מדבר במתחם בבעלות פרטית המיועד לשימוש ציבורי. התכנון היה גם לפתוח במקום ישיבה קטנה עבור בחורים חב"דים צעירים.

אלא שפרסום העניין יצא מעט מפורפורציה והוצג כ"קמפוס של חב"ד בהוד השרון". כביכול מודבר בדבר חדש. מחאות החלו מצד קבוצת תושבים, ובימים האחרונים גם נעשו ניסיונות הפרעה להתנהלות במקום. כך לדוגמה נתלו שלטים שונים במקום ונעשו ניסיונות לסתום מנעולים.

בחב"ד לא ממהרים להגיב לקולות ההתלהמות, וכאמור מדגישים כי אינם נלחמים באיש, אלא פועלים באהבת ישראל כפי שהדריך הרבי.

יחד עם זאת, יצויין, כי בעיר ובשכונה הרלוונטית בהוד השרון התאגדו מאות תושבים לקבוצת וואטספ משותפת ששמה "אוהבים את בית חב"ד", במטרה לתמוך הפעילות השלוחים.

בנוסף היום עולה לאוויר אתר תמיכה בבית חב"ד.

לאתר חב"ד און ליין COL נודע כי מדובר בפעם ראשונה שבה חווים השלוחים בעיר התרחשויות כגון אלו. השלוחים במקום לא ציפו לכאלו תגובות לפעילות. עד עתה התקבלה הפעילות בשמחה בכל רחבי העיר ובסיוע הרשויות.

התקווה היא כי גם הפעם, בתוך זמן קצר, יחלוף העליהום כפי שהגיע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.