מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשס״ו 15.10.2005

זכרונות טובים שהתעוררו לפני יום כיפור

"לפני שנים זכיתי להיות בניו יורק. חבר לחץ עלי להיכנס ל-770. הצצתי ונפגעתי. היה זה בחגים וידיד שפגשתי ישב עמי ולמדנו מאמר של הרבי, היתה זו חויה של מעין עולם הבא. חסידים, זקני חב"ד, משפיעים, מקורבים שהגיעו מכל רחבי תבל לשהות בימים הנוראים אצל הרבי. ראיתי פני החסידים והסיפורים עליהם השפיעו עלי חזק. חברי אמר לי כי בעוד שעה יצא הרבי לתפילת שחרית. בשעה עשר בדיוק הושלך הס ב-770, והרבי הופיע כמלך הנכנס לארמון. רעדתי כולי ברכתי ברכת שהחיינו, וראיה זו נחרטה עמוק בזכרוני והשפיעה על חיי לאורך השנים. סיירתי ב-770 ראיתי את התמימים היושבים ולומדים מאמרים ושיחות של הרבי... המשך הסיפור וסיומו המפתיע ב'כתבה מלאה'
זכרונות טובים שהתעוררו לפני יום כיפור
עליתי לזאל הקטן שבקומת הכניסה ושם סיפרו לי כי הרבי מתפלל כאן לעיתים נדירות, ומחר בעיו"כ יברך הרבי את התמימים בברכת כהנים. החלטתי להישאר ולעשות את עבודת יום הכיפורים במחיצת הרבי. הגעתי ליד הסוכה סמוך לזאל הקטן והמתנתי לקבלת הברכה קודם תפילת כל נדרי.

מעמד 'ברכת התמימים' כשפני הרבי כפני מלאך אלוקים כשהקיטל הלבן בוהק בבחינת כשלג ילבינו, בהעריפו את ברכת הכהנים על בניו התמימים, וכל התמימים עומדים צפופים כאיש אחד, לקבל את ברכת הצדיק כטל חיים המחייה את הארץ,

השבוע הגעתי לכפר חב"ד חלפתי על פני 770 ראיתי את בית חיינו, ומיד צפו ועלו בי הזכרונות מלפני חמש עשרה שנה, עשיתי פרסה ועליתי אל בית חיינו הדומה לבית משיח שבשכונת קראון הייטס.

נכנסתי התישבתי פתחתי את ספר המאמרים שמצאתי מונח על השולחן, וכמו פלא פלאים נפתח לי בדיוק המאמר שלמדתי עם ידידי החב"דניק לפני חמש עשרה שנה באותו חדר אך מארץ אחרת... התרגשותי הביאה אותי לידי דמעות, אברך חב"די שישב לא הרחק ממני, פנה אלי ושאל אותי האם קרה לי משהו?

השבתי לו כי לא רק לי קרה אלא לכל עם ישראל קרה דבר נורא, וכל שנותר לנו לבקש מהקב"ה עד מתי? עם ישראל זקוק לרבי...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.