מנחם קרביצקי | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ג 02.08.2023

הסוד הגדול שהפך את מקצוע ההוראה להצלחה מטאורית

איך להפוך את מקצוע ההוראה לנוצץ, מצליח ומתגמל במיוחד? בשורה לעובדי הוראה: גם במרוץ החיים אפשר להתקדם ולהגיע לרמות שכר גבוהות במיוחד בזמן קצר, בעזרת מערך למידה היברידי, ממוקד ומותאם לאורח החיים החרדי. כל האפשרויות להגיע רחוק עם מסלולי הלימוד במכללה האקדמית גורדון
הסוד הגדול שהפך את מקצוע ההוראה להצלחה מטאורית

אנשי חינוך ועובדי הוראה רבים מוצאים את עצמם מול מבוי סתום: הם השקיעו שנים ללימוד המקצוע, ניסו לטפס בסולם ההצלחה, אך לא הצליחו להגשים את חלומם. האם יש דרך לפרוץ את תקרת הזכוכית? לשדרג את תנאי השכר ולהתקדם?

המכללה האקדמית גורדון, המכללה הנחשבת והמובילה, מציגה את בשורת העתיד: במקצוע ההוראה אפשר גם וגם. אפשר להעלות את דרגת השכר וגם לרכוש תואר בקונספט היברידי, שישתלב במערך החיים הפעיל, תוך כדי עבודה וחיי משפחה, וכמובן, מבלי לוותר על ערכים ואורח חיים חרדי. בכתבה זו ביקשנו לבדוק איך באה הבשורה לידי ביטוי וכיצד מצליחים מאות בוגרים להגיע רחוק. 

מאיפה הכל התחיל? המכללה האקדמית גורדון בשיתוף תלם- המתמחה בשילוב המגזר החרדי במסלולים אקדמיים, החלה להפעיל את מסלולי הלימוד החרדיים לגברים ולנשים, לפני למעלה מ7 שנים. במהלך שנים אלו היא מציעה עולם של אפשרויות לקידום והתפתחות בתחום החינוך.

מבט על התוכניות המוצעות במכללה מגלה לנו עולם של אפשרויות. התוכניות השונות מציעות שילוב מנצח המכיל את כל פרמטרים שיקרבו אתכם אל התואר הנכסף בקלות ובבטחה: יותר יוקרה ומקצועיות בתואר שתרכשו, יותר מסלולים לבחירה, מעטפת תומכת צמודה, אווירה המותאמת לסטודנט חרדי, ליווי מותאם וכלים יישומיים לעבודה בשטח.

ואם תרצו לפצח את סודה של המכללה, הנה כל הפרמטרים שהפכו את המכללה למבוקשת במיוחד בקרב גברים ונשים במגזר החרדי:

המכללה לחינוך גורדון, הממוקמת בחיפה, בשיתוף תלם, מאפשרת לסטודנטים וסטודנטיות מהציבור החרדי לרכוש תארים אקדמיים נחשבים המוכרים מטעם המועצה להשכלה גבוהה. מזה שבע שנים מתנהל הפרויקט ומנגיש תהליך איכותי וממוקד, באווירה חרדית וליווי חרדי מלא, מה שמבטיח לסטודנטים למידה באווירה מותאמת, הבנת הצרכים האינדיבידואליים הנגזרים מאורח החיים החרדי, ומסלול תואם וממוקד לאנשים ונשים שנמצאים באמצע החיים, עובדים ומנהלים חיי משפחה. 

הדרך הייחודית המוצעת בתוכנית גורדון בשיתוף תלם, מהווה מקפצה לחיי מקצוע ופרנסה. מאות סטודנטים סיימו בהצלחה תואר ראשון ושני בחינוך והתקדמו במשרות בכירות במשרד החינוך, הפכו למרצים באקדמיה וכמובן זוכים להעלאה משמעותית בדרגת השכר. כי בגורדון מי שמתחיל- מסיים!

ואכן, הפירות המבורכים לא איחרו מלהגיע. המצוינות הפדגוגית של האקדמית גורדון במשולב עם הליווי המהודק של חברת תלם, הצמיחו מאות בוגרים חרדים מרוצים ממגוון מסלולי הלימוד הקיימים במכללה. מנהלים ומנהלות בתי ספר ברחבי הארץ כבר יודעים: בוגרי ובוגרות גורדון מגיעים עם הכשרה מקצועית מיטבית, ומקבלים עדיפות ראשונה.


רוצה להזניק את המשכורת והקריירה בחינוך? לחץ כאן>>>


 

כל הכלים להגיע רחוק

סקירה של מסלולי הלימוד בגורדון, מגלה לנו שכל אחד יכול, כל אחת מסוגלת לצמוח ולהתקדם. יחד נערוך היכרות עם המסלולים הבלעדיים לקידום מקצועי:

בגורדון מציעים תואר ראשון מלא ED.B+ תעודת הוראה לגברים ולנשים במסלולים מקוצרים, תוך שנתיים. בין המסלולים ניתן לבחור בתעודת הוראה ותואר בחינוך מיוחד וחינוך חברתי קהילתי, בתעודת הוראה ותואר בחינוך לגיל הרך או בתעודת הוראה ותואר בחינוך יסודי ובתרבות ישראל ומורשתו.

בנוסף, קיים מסלול השלמה לתואר ראשון ED.B, המיועד לבעלי ובעלות תעודת הוראה, בוגרות סמינר או תוכניות אחיה ומכון למורים, ב3 סמסטרים בשנה אחת בלבד. מסלול ההשלמה מציע מספר תוכניות: השלמה לתואר ראשון בחינוך מיוחד, השלמה לתואר ראשון בחינוך לגיל הרך והשלמה לתואר ראשון בתרבות ישראל ומורשתו.

וכמובן, ניתן לרכוש תואר שני ED. Mבמסלול של שנה אחת בלבד, עם 3 סמסטרים. התהליך מציע מספר מסלולים ייעודיים לבחירה: תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך עם התמחות בייעוץ ופיתוח ארגוני, או תואר שני בחינוך משלב, עם אפשרות לתעודת ניתוח התנהגות. כך שכל האפשרויות פתוחות בפניכם, אתם רק צריכים לבחור את הנישה המתאימה, שתעניק לכם מקצוע מלא סיפוק, הגשמה ופרנסה.

מאות אנשים ונשים גילו את סוד ההצלחה בגורדון. כי ה'אני מאמין' העיקרי של מכללת גורדון ותלם הוא טובת הסטודנטים. גם אתם מסוגלים להצליח ולהגיע רחוק עם מעטפת מושלמת שתקדם אתכם לתואר כרצונכם ולעתיד מוצלח במיוחד. כי בגורדון העתיד קרוב מאי פעם!

מתלבטים לגבי המסלול המתאים לכם? מעוניינים לשמוע עוד פרטים? רוצים לשוחח לגבי תוכניות הלימוד השונות? לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.