יוסף ברגר | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ג 02.08.2023

בארגון האלמנות החב"די לגיל השלישי מבכים את הרב מרטון

בארגון האלמנות החב"די לגיל השלישי 'נפלאות מתגברות' מבכים את פטירתו של הרב יצחק מרטון ע"ה שהיה ידוע כמי שעשה רבות למען היתומים והאלמנות במסגרת עבודתו ב'כולל חב"ד' • "הוא דילג משולחן לשולחן כדי להכיר את היתומים. האור שהאיר מפניו והחמימות לב זה דבר שאתה לא שוכח"
בארגון האלמנות החב

בארגון האלמנות החב"די לגיל השלישי 'נפלאות מתגברות' מבכים את פטירתו של הרב יצחק מרטון ע"ה שהיה ידוע כמי שעשה רבות למען היתומים והאלמנות במסגרת עבודתו ב'כולל חב"ד'. 

אסתר רכזת בארגון מספרת: "זה היה לפני יותר מעשר שנים, בדיוק התאלמנתי. הוזמנתי מטעם 'כולל חב"ד' לשבת לאלמנות. איציק ע"ה כיכב שם. למה אני אומרת 'כיכב'? כי הוא דילג משולחן לשולחן כדי להכיר את היתומים. האור שהאיר מפניו והחמימות לב זה דבר שאתה לא שוכח. החום שהוא נתן להם היה משהו מיוחד. כמו שהוא נלחם להיות בכל שמחה...כולל שבת חתן של בנו ב770 כשלא ויתר וטס....וחגיגת בר מצווה.. כך הוא משאיר לכולנו "צוואה" חיה "אל תוותרו! נזעק עד מתי! עד מתי ! שהקב"ה לא יהי ה ברירה וישלח לנו משיח.

כמה אלמנות שלא הכירו כתבו בקבוצת האלמנות עליו ועל האלמנה והיתומים שהשאיר: "לצערי לא הכרתי אותו וראיתי אותו לראשונה רק בתמונה ממודעת אבל, אך זה שיתק אותי ליום שלם כי שמעתי עליו עכשיו שהוא הלך הרבה סיפורים. היה לי קשה לחשוב שאדם יקר שכל הפעילות שלו היתה למען אלמנות ויתומים בגישה אישית הלך והשאיר אלמנה ויתומים. אנחנו לא מבינים כלום ולא נבין אבל ההסתר והעלם כל כך סמיכים שנשארה רק שאלה אחת שהיא גם זעקה מעומק הלב…עד מתי?".

נאוה רכזת איזור שפלה כתבה: "חשבתי עוד משהו שכנראה נסיון האלמנות זה אחד הניסיונות הקשים ומקבלות אותו נשמות מיוחדות. אחרת אין לי הסבר איך הקב״ה משאיר אשה עם 9 ילדים חלקם רכים להתמודד לבד מול כל העולם".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לא ניתן לעכל! עד מתי?!
י"ט אב ה׳תשפ״ג
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.