מערכת COL | יום ט' אב ה׳תשפ״ג 27.07.2023

בפעם השביעית: אסיפת היערכות לצוות קעמפ 'גן ישראל' נתיבות

צוות קעמפ 'גן ישראל' בעיר נתיבות התכנס לאסיפת היערכות לקראת פתיחת הקעמפ לשנת תשפ”ג - שנת הקהל | באסיפה קיבלו הצוות סקירה על התוכניות הצפויות בקעמפ וקיבלו כלים להצלחה בשליחות החשובה |  הקעמפ, הנערך השנה בפעם השביעית ברציפות, הוא ייחודי מסוגו בעולם הקעמפים בארץ, מכיוון שהוא קעמפ חב''די המיועד לילדים ממשפחות חרדיות בנתיבות 
בפעם השביעית: אסיפת היערכות לצוות קעמפ 'גן ישראל' נתיבות
צילום: צבי לבנהרץ

צוות קעמפ 'גן ישראל' בעיר נתיבות התכנס לאסיפת היערכות לקראת פתיחת הקעמפ לשנת תשפ”ג - שנת הקהל - והשנה, זו הפעם השביעית ברציפות. 

את האסיפה פתח המנחה הת’ מנחם מענדל טנג’י מצוות הנהלת הקעמפ, ושיתף בחוויות אישיות וטיפים חשובים מהנסיון בקעמפ בשנים קודמות. בין היתר נחשף הצוות לנתון מדהים: הקעמפ התחיל לפני 7 שנים עם 15 ילדים בלבד וכעת עומד על 150 ילדים. ועוד היד נטויה!

באסיפה קיבלו המפקדים סקירה מאת מייסד הקעמפ בנתיבות ר’ מענדי יעקובוביץ אודות השליחות הייחודית שישנה בקעמפ, המתאפיין בכך שפועל עבור כלל ילדי הציבור החרדי בעיר מכל תלמודי התורה. ובזה הוא הקעמפ היחיד מסוגו בארץ הקודש, ואולי אף בעולם כולו.

הקעמפ הנפלא פועל בעיר מזה שבע שנים, על ידי תמימים מישיבה גדולה תות”ל קרית גת. בשיתוף פעולה מלא עם הרב ישר אדרעי - שליח הרבי לעיר וחתנו של סידנא בבא סאלי זיע”א.

כמו כן, הצוות נחשף ליחס האוהד שרוחש הציבור החרדי בעיר לתורת החסידות ולרבי. עידוד מיוחד קיבל הקעמפ בברכתו והסכמתו של הרב חיים יוסף דוד אברג'ל שליט”א ("החיד"א") ראש מוסדות "קול רינה-רב פעלים". בנו של הרב יורם אברג'ל זי"ע הידוע בהתקשרותו בלו”נ לכ”ק אדמו”ר.

בכנס השתתף ראש הישיבה הקטנה תות''ל קרית גת הרב יוסף יצחק זילברשטרום ונשא דברים בעניין האחריות החשובה המוטלת על כתפי הצוות, הביא כלים פרקטיים להצלחה והעצים את הכוחות שישנם לכל אחד בשליחות גדולה זו.

התמים השליח יהודה בוטמן - מנהל הקעמפ, הציג את התוכנית המיוחדת לה נערכים בקעמפ השנה, ושם דגש על ה’דוגמא חיה’ וההנהגה הנכונה הנדרשת מהצוות שתאפשר לילדים להתחבר לתורת החסידות כרצונו של הרבי ויקבלו את המיטב בגשמיות וברוחניות בשילוב תוכן ערכי וחווייתי גם יחד.

הגנרגלים, המרכזים ומנהלי הלימודים, העמלים רבות למען הצלחת הקעמפ, עלו בזה אחר זה לדוכן הנואמים, כשכל אחד מציג ומחדד מספר נקודות והדרכות חשובות במטרה להפיק את המירב מהצוות ומהחיילים. המשתתפים באסיפה יצאו מלאים בחיות וחדורי מטרה בכדי לסיים את שליחותנו - לקבל פני משיח צדקנו!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.