צבי ברזילי | יום ו' אב ה׳תשפ״ג 24.07.2023

לראשונה בריביירה הצרפתית: קבוצת תלמידים הוסמכה לרבנות

שישה בחורים נבחנו על הלכות איסור והיתר בעיר ניס שבצרפת, במעמד מיוחד לכבודה של תורה | שליח הרבי בעיר הרב פינסאן, הרב אבישיד מבית שמש ונציג הקהילה כיבדו בנוכחותם
לראשונה בריביירה הצרפתית: קבוצת תלמידים הוסמכה לרבנות

לראשונה בעיר ניס שבצרפת: שישה בחורים נבחנו על הלכות איסור והיתר בעיר ניס, במעמד מיוחד לכבודה של תורה 

האירוע נפתח בסיום מסכת על ידי השליח לצעירים הרב מנחם אלטבא, ראש מכון הסמיכה התמים מענדי אנקרי שאמר והזכיר את חשיבות והשפעת מכון סמיכה על הקהילה. ולאחריהם נשאו דברים השליח הראשי לניס והאיזור הרב יוסף יצחק פינסאן שדיבר על ׳יומא קא גרים׳ - ה' באב יום פטירת הארי ז״ל החי ועל מכתב מיוחד שאביו השליח הבלתי נשכח לתוניס הרב ניסן ע״ה פינסאן קיבל מהרבי בשנת תשי״א לכבוד יום הולדתו שחל בה׳ באב בו כותב הרבי ״וינצל הצלחה זו להשפיע על סביבתו לקרב את ליבם לאביהם שבשמים״ והנה גם כיום לאחר יותר מ-70 שנה רואים את הפירות במכון הסמיכה והשפעתו על יהודי האיזור.

חבר וועד רבני ליובאוויטש צרפת הרב מיכאל אבישיד דיבר על חשיבות עניין ה'הלכה למעשה' והקשר המיוחד לפרשת השבוע שבה קוראים ״ציון במשפט תפדה ״ והזכיר את השיחה המיוחדת של הרבי בו מסביר שמשפט זו הלכה.

התלמידים הפגינו בקיאות רבה בהלכות עליהן הם נבחנו, וניכר על הרבנים הבוחנים שהם שבעו מידיעותיהם רוב נחת. האירוע המיוחד נחתם בחתימות הרבנים על תעודות הסמיכה, וחלוקתם לרבנים הצעירים.

נציג הקהילה הד״ר החסידי יצחק אוויזרט הביע בהתרגשות ברכת יישר כח ותודה מיוחדת לתמימים ששנה שלמה היו דוגמא חייה ולרבנים החשובים שמשקיעים ממרצם במשך כל השנה, להביא את התמימים ללימוד מעמיק וידיעה הלכתית רחבה.
התמים מענדי אנקרי - ראש מכון הסמיכה.
הרב שלום פינסאן - מנהל בית חב״ד ומכון הסמיכה.
ואת הרבנים החשובים המלווים את המכון החשוב השליח הראשי לניס הרב יוסף יצחק פינסאן וחבר וועד רבני ליובאוויטש צרפת הרב מיכאל אבישיד 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.