מנדי ברגר | יום א' אב ה׳תשפ״ג 19.07.2023

בטקס חגיגי תלמידי המתיבתא בגילה סיימו את הלימודים

23 תלמידי המתיבתא לצעירים כיתה ח' בתלמוד תורה חב"ד בגילה, ירושלים, בהנהלת איש החינוך הרב בועז אהרון, התאספו יחד עם הוריהם באולם "בית הלוי" בבית חב"ד בתלפיות לאירוע סיום מרגש סביב שולחנות ערוכים
בטקס חגיגי תלמידי המתיבתא בגילה סיימו את הלימודים
צילום: מענדי קורנט

23 תלמידי המתיבתא לצעירים שיעור ב' (כיתה ח') בתלמוד תורה חב"ד בגילה, ירושלים, בהנהלת איש החינוך הרב בועז אהרון, התאספו יחד עם הוריהם באולם "בית הלוי" בבית חב"ד בתלפיות לאירוע סיום מרגש סביב שולחנות ערוכים.

הרב הירש פרבר שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד גילה קרא את פרקו של הרבי, המשיך בדברי תורה מענייני דיומא וברך את התלמידים לקראת המשך דרכם לישיבות הקדושות.

מחנך הכיתה הנערץ שליווה את התלמידים במשך שנתיים הרב זאב קפלן בירך את הנוכחים ומיד במהלך חדשני הזמין את התלמיד התמים דוד סגל להנחות את הערב, שעשה זאת בטוב טעם ובצורה מקצועית ויפה.

לאחר דברי הרב פרבר הוזמן ע"י המנחה הצעיר המנהל הרב בועז אהרון שליווה את התלמידים במשך שבע השנים האחרונות. הרב אהרון סיפר סיפור מופלא לקהל הנוכחים ולימד את התלמידים הוראות בעבודת ה' כתורת הבעש"ט שכל דבר שאדם שומע או רואה צריך ללמוד ממנו עבודת ה'. התובנות שעלו מהסיפור נתנו לתלמידים כלים להתמודדות עם אתגרי המעבר והשהיה בישיבות. כמו כן ציין המנהל לשבח את מחנך הכיתה המסור והאהוב הרב זאביק קפלן על הישגיו לקדם את התלמידים הן בלימוד והן בחסידות וכתוצאה מכך הצליחו כל התלמידים להתקבל לישיבות חב"ד הקדושות ואף למספר ישיבות עקב מצוינות גבוהה.

בשלב זה, הוקרן סרטון של ראיונות עם צוות הת"ת שליווה את התלמידים במהלך השנים סרטון מעשה ידם ויצירתם המוכשרת של התלמידים היקרים.

למשא המרכזית של הערב הוזמן הרב, השליח ואיש החינוך הרב שחר שאער שערך דיאלוג בין הבחורים להוריהם ולימד אותם כיצד נכון להתנהל בזמן הלימודים בישיבה. את דבריו שילב בסיפורים מהחיים סיפורי העצמת התלמידים ע"י דרכי חינוך והכלה נכונים. הרב שאער אף שיתף בסיפור אישי חינוכי.

לקראת סיום עלו נציג ההורים ונציג התלמידים להודות ולברך את צוות הת"ת על כל פועלם.

הרב בועז אהרון הפתיע את התלמידים והצוות בשי מיוחד שי אישי בנוסף לתמונת מחזור וסידור עם הקדשה קיבל כל תלמיד ותלמיד את "גביע הרבי" מרהיב ביופיו, גביע שילווה את התלמידים בשבתות ובחגים.

כיבדו בנוכחותם: הרב שאול סילם רב קהילת חב"ד בגילה, הרב יהונתן טראב סגן המנהל, הרב מרדכי קרויזר, הרב יעקב דיין ה'סבא' של התלמידים והצוות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.