מנדי ברגר | יום ט"ז תמוז ה׳תשפ״ג 05.07.2023

באווירה משפחתית: קהילת חב"ד עמנואל בסוף שבוע מיוחד

קהילת חב"ד בעמנואל בשיתוף עם המועצה המקומית בראשות הרב אליהו גפני, ארגנו סוף שבוע מרגש ומיוחד עבור הקהילה בסימן "חסידים איין משפחה", שהתייחס לרוח האחדות המיוחדת בין חברי הקהילה • בסוף השבוע התרחשו אירועים מגוונים שהעניקו חוויות ייחודיות לכל בני המשפחה בקשר עם שנת הקהל "אנשים נשים וטף" 
באווירה משפחתית: קהילת חב

בסימן - "חסידים איין משפחה"

קהילת חב"ד בעמנואל בשיתוף עם המועצה המקומית בראשות הרב אליהו גפני, ארגנו סוף שבוע מרגש ומיוחד עבור הקהילה בסימן "חסידים איין משפחה", שהתייחס לרוח האחדות המיוחדת בין חברי הקהילה. בסוף השבוע התרחשו אירועים מגוונים שהעניקו חוויות ייחודיות לכל בני המשפחה בקשר עם שנת הקהל "אנשים נשים וטף".

"אנשים":

בליל שישי התקיים אירוע "על האש בבריכת עמנואל" שאיחד את הנוער והגברים של הקהילה. באווירה של קרבה ושמחה, שהמשיך להתוועדות הכנה לחג הגאולה יב" י"ג תמוז. האירוע חיבר את החברים והמשפחות בקהילה והעניק לכל אחד הזדמנות להתקרב ולשמוח יחד.

"נשים":

הנשים התאחדו בערב מוזיקלי וחוויתי, שהביא שמחה ואושר ללבבותיהן של נשות הקהילה.

"טף":

ביום חמישי אחה"צ התקיים הפנינג, אירוע מרהיב לילדים בכל הגילאים. הפנינג כלל פעילויות רבות ומרתקות, כולל מתנפחים שווים וסדנת תיפוף חווייתית. הילדים נהנו מסדנת תיפוף מיוחדת שהעצימה ושמחה את הילדים וממגוון מתנפחים, מתנפח בנג'י מיוחד, שערות סבתא, פופקורן ועוד הפתעות בסיום ההפנינג התקיים כינוס "הקהל" רבתי. שבת י"ב י"ג תמוז – חג הגאולה: אורחי השבת היו הרב משה והגברת דנה ורון, אשר רוממו את האווירה ואיחדו את הקהילה.

"חסידים מתוועדים"

בליל שבת לאחר הסעודה התקיימה התוועדות חסידית לגברים עם הרב משה ורון בבית הכנסת בנושא פרשת בלק- "נבואת אחרית הימים". ביום שבת, לאחר התפילה התקיימה התוועדות רבתית לכבוד י"ב י"ג תמוז, חג הגאולה של הרבי הריי"ץ. באווירה מרוממת ושמחה לצד שולחנות ארוכים בהתוועדות נאמרו דברי תורה מפי הרב משה ורון, רב הקהילה הרב חיים קיזנר ומשפיע הקהילה הרב יהודה אלחרר. על בסיס מה שאמר הרבי הריי"ץ באגרות קודש "הוד רבינו הזקן מסר נפשו הקדושה והשקיע כוחותיו העצומים, אשר עדת החסידים יהיו כמשפחה אחת ממש". 

"העצמה נשית"

בליל שבת לאחר הסעודה התקיימה שיחה אישית עם הגברת דנה ורון יחד עם נערות הקהילה.  השיח האישי היה מרגש ומעניק, ונתן לנערות הזדמנות לשאול שאלות ולקבל הדרכה בנושאים שונים.

אחה"צ בשבת, התקיימה הרצאה מצחיקה ומרתקת של הגברת דנה ורון לכל נשות הקהילה. במקום מיוחד שנערך לכבוד האירוע, 
ההרצאה של הגברת ורון עסקה בנושא "יציאה ממאסר לגאולה"- יציאה מהמאסר האישי. שהחדירה אמונה חיות ושמחה אצל הנשים.

הסופ"ש המרגש והמשפחתי הינו חלק מתנופת ההתפתחות של הקהילה. בזכות הרוח המשפחתית והאחדות הייחודית, המוסדות החינוכיים בקהילה עוברים שינויים חיוביים. התלמוד תורה עבר למבנה חדש, בית ספר בנות התחדש בהנהלה מצוינת וחדשה. גני הילדים גם עוברים שינוי חיובי וכולל, כולל ההוראה ברשות הרב אייל פלד שדואג למלגות מכובדות.

כמו כן, רואים הגעה של משפחות חדשות, ומשפחות צעירות בפרט. 

סופ"ש ייחודי זה הוא רק חלק מפעילויות ואירועים רבים שמתרחשים בקהילת חב"ד בעמנואל. בזכות המתנדבים המוקירים, המוסדות החינוכיים המצוינים, והתמיכה הרבה מהקהילה, הקהילה ממשיכה לגדול ולהתרחב, מתוך אחוות חסידים ואחדות שתקרב את הגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.