מנדי ברגר | יום י"ד תמוז ה׳תשפ״ג 03.07.2023

הנהלת הישיבה ב-770 השיקה תכנית משודרגת ללימודי 'סמיכה'

ישיבת תומכי תמימים המרכזית ב-770 פותחת את ההרשמה למסלול ׳יורה יורה׳ לקבלת סמיכה להוראה לשנה"ל תשפ"ד, ומודיעה כי לימוד ההלכות יחל בחודש אלול הקרוב
הנהלת הישיבה ב-770 השיקה תכנית משודרגת ללימודי 'סמיכה'
צילום: שלום סרוגו, ארכיון COL

ההנהלה של תומכי תמימים המרכזית ב770 הודיעה על מספר שיפורים ושינויים בארגון ובמבנה של תכנית הסמיכה הוותיקה שלה לשנה הקרובה, כחלק ממאמץ מתמשך להפוך את קבלת סמיכה לניתנת להשגה בקלות לכל מי שלומד ב770, בהתאם להוראת הרבי לתלמידי הישיבה בתשי"ב.

 

בעוד שבעבר לימוד ההלכות החל רק בראשית חודש מרחשון, הוחלט, כי החל מזמן הקרוב, הלימוד יחל בחודש אלול, ובכך יגדיל את תקופת הלימוד בכחודשיים, כדי לתת לתלמידים מספיק זמן ללמוד כראוי את החומר הנדרש. לתלמידים שעדיין נמצאים במקום שליחותם במהלך חודש אלול תהיה אפשרות להצטרף מרחוק, ולהמשיך עם כולם לאחר תשרי.

 

כמו כן, כבר בתחילת השנה התקבלו לעבודה שני משיבים חדשים לגמרי המוקדשים לקבוצה זו, הרב יעקב גורביץ והרב מרדכי שטרנברג. בנוסף לצוות הותיק הרב אברהם אזדאבא, והרב יעקב גולדברג. כל המשיבים בקיאים בלה״ק, אידיש ואנגלית.

 

שיפורים נוספים כוללים לוח למידה מפורט וקביעת תאריכים למבחנים, קבוצת וואטצפ לעדכונים, גמ"ח למשתתפים נצרכים, ומערכת הזמנת מבחנים מקוונת ומתקדמת שבה יכולים התלמידים (או הוריהם) להזמין המבחן מראש, ומספק להם שקט נפשי לדעת מבעוד מועד מתי בדיוק הם ייבחנו.

 

תכנית הלימודים החדשה של השנה הבאה תכלול את הלכות מליחה, בשר בחלב, תערובת ומאכלי עכו״ם, שתסתיים לפני הקיץ, והלכות ברכת הנהנין שיתבצעו במהלך הקיץ או מיד לאחר מכן. שיעורים יומסרו על ידי ראש הישיבה הרב שנ״ז לבקובסקי פעמיים בשבוע בלה״ק לקבוצת דוברי עברית, ופעמיים בשבוע באידיש לקבוצת דוברי אידיש ואנגלית.

 

מלבד דמי רישום סמליים (25$ לפני כ״ף אב, 45$ לאחר מכן), התכנית עצמה היא ללא עלות לתלמידי הישיבה.

 

*

 

לשאלות והרשמה למי שאינם תלמידים בישיבה, ניתן לפנות בדוא"ל לרב אהרן ליברוב, בכתובת: [email protected].

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.