מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשפ״ג 02.07.2023

סערת השחתת בית חב"ד: השר בפנייה למפקד המחוז - "תתערב"

"אבקש את התערבותך האישית בנושא על מנת לוודא שהמשטרה תטפל במקרה החמור ותמצא עימו את מלוא חומרת הדין" | השר פונה למפקד מחוז ירושלים אחרי השחתת בית חב"ד ברחביה
סערת השחתת בית חב
ההשחתה ברחביה

יו"ר יהדות התורה שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פנה היום (ראשון) במכתב דחוף למפקד מחוז ירושלים בבקשה שיתערב באופן אישי בסאגת השחתת בית חב"ד ברחביה.

כזכור וכפי שדווח אמש בחב"ד און ליין COL, בפעם הרביעית ברציפות הושחת בית חב"ד ברחביה בירושלים על ידי אלמוני. שנראה בסוף השבוע משחית רכוש וקורע עלוני שבת בכניסה לבית חב"ד.

לדברי השליח במקום הרב ישראל גולדברג, זו הוא פנה למשטרה כבר בפעמים הקודמות שבהן הושחת המקום אולם התיק נסגר, כפי שמסרו לו לדבריו, "מחוסר עניין".


השחתת הבית חב"ד


במכתבו כותב השר גולדקנופף: "הובא לידיעתי כי בפעם הרביעית ברציפות הושחת בסוף השבוע בית חב"ד ברחביה בירושלים על ידי אלמוני".

במכתב שממוען גם למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ולשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מוסיף השר: "אני רואה את העניין בחומרה רבה. לא יעלה על הדעת שבמדינת היהודים ועוד בבירת ישראל, השחתת מקום תפילה פעם אחר פעם תעבור בלא כלום".

יו"ר יהדות התורה מבקש ממפקד המחוז: "אבקש את התערבותך האישית בנושא על מנת לוודא שהמשטרה תטפל במקרה החמור ותמצא עימו את מלוא חומרת הדין".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.