COL | יום י"ט סיון ה׳תשפ״ג 08.06.2023

בכפר חב"ד מגלים עניין: בצריפין ייבנו 50,000 דירות חדשות

במסגרת ביקורו של שר השיכון הרב יצחק גולדקנופף בראשון לציון, נחשפו הנתונים, שמעוררים עניין גם בקרב זוגות צעירים בכפר חב"ד: במתחם צריפין צפויים לבנות בקרוב 50,000 דירות חדשות | בעקבות ההגרלה האחרונה של 'דירה בהנחה' COL עקב אחרי הקהילה החב"דית בראשון לציון, שנהנית מקרבה גדולה לכפר חב"ד | גורם במשרד השיכון ל-COL: "בשורה לקהילת חב"ד המתפתחת בעיר ולעוד אלפי זוגות מאנ"ש שמעוניינים לעבור ולהתגורר בראשל"צ, חמישים אלף דירות חדשות זה בסדר גודל של עיר חדשה"
בכפר חב
שר השיכון בביקור בראשון לציון (צילום: דוברות השר)

בעקבות ההגרלה האחרונה של 'דירה בהנחה' COL עקב אחרי הקהילה החב"דית בראשון לציון, שנהנית מקרבה גדולה לכפר חב"ד, על כל המשתמע מכך: קרבה למוסדות החינוך, לצד איכות חיים בעיר מהמתפתחות בארץ.

בביקורו של שר השיכון הרב יצחק גולדקנופף בשבוע שעבר בראשון לציון כאורחו של ראש העיר מר רז קינסטליך, נחשף כי השטח ששכן בעבר מחנה 'צריפין' צפוי לאכלס כ-10,000 יחידות דיור בשכונה החדשה 'נוריות', בהם גם דיור מוגן ומעונות סטודנטים. 

חלק גדול מיחידות הדיור במקום שווקו במסגרת "דירה בהנחה" של משרד השיכון בהנחה של כמליון ש"ח, כאשר עד לסוף השנה הנוכחית צפוי אכלוס של כארבעים אחוז מהדירות וכשמונים אחוז בעוד כשנתיים, השכונה החדשה צפויה לאכלס בסה"כ כ - 50,000 תושבים.

שר השיכון גולדקנופף במסגרת ביקורו בראשון לציון, כאורח ראש העיר רז קינסטליך (צילום: דוברות)


 

דירות "מחיר למשתכן" בראשון לציון ב-50% הנחה: אלפים נרשמו, הדירות בראשון לציון צופנות את ההנחות הגדולות ביותר, כך מדווח 'גלובס' בסקירה מיוחדת על תנופת הבנייה המואצת בעיר. בשכונת נוריות בעיר, הסמוכה לכפר חב"ד מוגרלות 58 דירות: דירות 3 חדרים כ־80 מ"ר במחירים של כ־900 א"ש, דירות 5 חדרים כ־130 מ"ר ב־1.5 מ"ש, ודירות 6 חדרים 155 מ"ר במחירים של כ־1.8 מ"ש.


עוד בנושא:

שובר מיתוס: "כפר חב"ד אצלינו היא כמו עוד שכונה בראשון לציון"

 

גורם שמעורה בפרטים במשרד השיכון, אמר ל-COL: "יש כאן בשורה לקהילת חב"ד המתפתחת בעיר ולעוד אלפי זוגות מאנ"ש שמעוניינים לעבור ולהתגורר בראשל"צ, חמישים אלף דירות חדשות זה בסדר גודל של עיר חדשה בישראל".

עוד נודע כי שכונת נוריות החדשה בצריפין, הסמוכה לכפר חב"ד תזכה לשלוחים חדשים שיפעלו בשכונה ויצטרפו למהפכת השליחות של חב"ד בעיר.

בעיר ראשון לציון פועלים כיום מעל 50 שלוחים, תחת השליח הראשי הרב יצחק גרוזמן והעיר משמשת דוגמא ומופת לשילוב שלוחים חדשים בכל שכונות העיר, כרצון הרבי.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.