שניאור דייטש | יום ט"ו סיון ה׳תשפ״ג 04.06.2023

ח"כ שמחה רוטמן חטף מגפון של מפגינה וספג תלונה

ח"כ שמחה רוטמן, מי שהוביל בועדת חוקה את נסיונות הרפורמה המשפטית, צעד בניו יורק רגלית עם רעייתו ומלווים כשמאחוריו צעדו אנרכיסטים שמאלנים עם רמקול נייד תוך השמעת קריאות רמות בגנותו | הוא תועד 'חוטף' את המגפון מידיה של הפגינה | המפגינים מיהרו להגיש תלונה במשטרת ניו יורק על תקיפה
ח

יו”ר ועדת החוקה, ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית, הגיב הבוקר (ראשון) על תקרית “חטיפת המגפון” ממפגינה בניו יורק ביום שישי האחרון.

“קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק”, סיפר רוטמן. ”הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות. המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים”.

על תקרית המגפון כתב: ”באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו. גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו”.

“אחרי כל האזהרות”, תיאר רוטמן, ”לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה. המשטרה ליוותה אותי למלון, והאירוע נגמר”.

ח”כ רוטמן תיאר את המפגשים עם הקהילה היהודית: “במהלך השבת, וגם בביקור ביום חמישי, הקהילה היהודית כאן קיבלה אותי בשמחה רבה. בכבוד ובהערכה. יש תמיכה רבה ועידוד בקידום הרפורמה, אבל אפילו המעט שלא מסכימים, באו וכיבדו.

”התוקפים האלימים הגיעו מישראל. כמו שבישראל הם מייצגים קבוצה קטנה ואלימה, כך גם כאן. מותר להפגין, אסור לתקוף פיזית ולהטריד חברי כנסת. העובדה שיאיר לפיד ובני גנץ לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותם, מעידים יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה”.

בתוך כך,  המשטרה בניו יורק הודיעה הלילה כי סגרה את התלונה שהגישה נגדו אתמול המפגינה שח”כ שמחה רוטמן חטף ממנה מגאפון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.