חיים גולדשטיין | יום י"ז אייר ה׳תשפ״ג 08.05.2023

מאסר לערבים שזרקו בקבוקי תבערה על משפחה חב"דית בלוד

בית המשפט גזר בין שנתיים לארבע שנות מאסר על 2 צעירים ונער מלוד, שהורשעו בהשלכת בקבוקי תבערה בוערים לעבר בתים של תושבים חב"דיים בשכונת 'שער העיר' במהלך מבצע שומר החומות ב-2021 • שניים מהם הורשעו במעשה טרור, והשלישי הורשע בסיוע • השופטים: "פגעו קשה בשלום וביטחון הציבור"  
מאסר לערבים שזרקו בקבוקי תבערה על משפחה חב
צילום: ארכיון COL

בית המשפט המחוזי בלוד התיר לפרסום גזר דין שניתן בשבוע האחרון נגד שני צעירים ונער מלוד שביצוע פיגוע במהלך שומר החומות נגד יהודים תושבי העיר - משפחת כהן חסידי חב"ד המתגוררים בשכונת 'שער העיר', הצמודה לשיכון חב"ד הוותיק. שניים מהם השליכו בקבוקי תבערה בוערים לעבר בתים וחלונות של תושבים, ובנס זה נגמר בנזק ברכוש בלבד וללא נפגעים בנפש. הצעיר השלישי סייע לאחרים.

עפ"י הדיווח ב-YNETעונשי המאסר שגזרו השופטים עומדים על ארבע שנות מאסר לנער בן 16.5, שלוש שנות מאסר לצעיר בן מעט יותר מ-18 ושנתיים מאסר על צעיר שלישי, שחלקו כאמור היה לסייע לשניים האחרים.

כזכור, ב-27 במאי 2021, בשעת ערב מאוחרת, הם הגיעו לבית ברחוב בעל התניא בלוד, ואחד מהנאשמים הבעיר אש בבקבוקים וזרק אחד לפתחי דירות שבהן שהו אנשים. חברו של הנאשם הצטרף אליו וזרק חמישה בקבוקים שהיו קשורים יחד למרפסת וחלונות של דירות מגורים. כתוצאה מכך החלה שריפה בבניין. הנאשמים נמלטו מהמקום לאחר מכן. העשן גרם נזק לרכוש בדירות. דיירי הבניין נמלטו מדירותיהם וכיבו את השריפה בסיועו של עובר אורח.

עוד דווח ב-YNET, כי השלושה הורשעו במסגרת הסדר טיעון, בעבירות הבאות: השניים הראשונים הורשעו בעבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה ומעשה טרור של הצתה. עוד הורשע אחד מהם בעבירת החזקת נשק. הנאשם השלישי הורשע כאמור בסיוע למעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה וסיוע להצתה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.