מנדי ברגר | יום י"ז סיון ה׳תשפ״א 28.05.2021

על בתים חב"דיים: 3 בקבוקי תבערה הושלכו ב'שער העיר' בלוד

3 בקבוקי תבערה הושלכו לקראת השעה 1 בלילה, לעבר בניין מגורים בשכונת 'שער העיר' הסמוכה לשיכון חב"ד בעיר לוד וגרמו להצתה – בנס לא היו נפגעים בנפש, אלא רק ברכוש • הורים חב"דיים רבים חוששים לשלום ילדיהם ומפנים אצבע מאשימה למשטרת ישראל • "אנו נגן על עצמינו מפני פורעים מחבלים ערבים – ובמידה ויחליטו לנסות לפגוע בנו – הם ייתקלו באנשי ארגון ה'שמירה' שלנו אשר נושאים גם נשק חם. מציע להם לא לנסות את גבול היכולת שלנו", אמר אחד התושבים ל-COL
על בתים חב
צילום: באדיבות המצלם

הטרור הערבי: 3 בקבוקי תבערה הושלכו לקראת השעה 1 בלילה, לעבר בניין מגורים בשכונת 'שער העיר' הסמוכה לשיכון חב"ד בעיר לוד וגרמו להצתה – בנס לא היו נפגעים בנפש, אלא רק ברכוש.

הדירות שניזוקו בחלק החיצוני על הקיר ובתריסים, שייכות אף לתושבים חסידי חב"ד, אשר מהווים חלק גדול מאוכלוסיית השכונה.

מחר (שישי) אמורה להתקיים הפגנה של תושבים מהמגזר הערבי, על מותו של מוסא חסונה – שנהרג לאחר שניסה לפגוע בתושבים יהודים – בפרעות שאירעו בעיר לפני חג השבועות.

במשטרת ישראל ובעיריית לוד חוששים מהתלקחות חוזרת של הפרעות והוונדליזם שחוללו בני המגזר הערבי – מה שהביא להרס רב בכל העיר ואף לרציחתו של תושב שכונת גני אביב, יגאל יהושע הי"ד, שנרגם באבנים עת נסע ברכבו ולאחר-מכן נפטר בבית הרפואה מפצעיו.

מאז התפרסמה הידיעה על ההפגנה שתיערך ביום שישי במרכז העיר, התגבשו חברי הקהילה החב"דית והקימו מערך שמירה פרטי, אשר ייתן מענה נגד טרור ערבי – כאשר חלק מהמתנדבים נושאים נשק אישי, למקרה אשר יצטרכו להגן על חיי אדם בשבת הקרובה.

הורים חב"דיים רבים חוששים לשלום ילדיהם ומפנים אצבע מאשימה למשטרת ישראל. ל-COL נודע כי החשש לשלוח את הילדים לבתי הספר ביום שישי גובר ורבים ישאירו את הילדים בבית.

"אין משילות. אין הרתעה. המשטרה כשלה בתפקידה להגן עלינו", אמר תושב חב"די ל-COL. האחר הוסיף, כי "אנו נגן על עצמינו מפני פורעים מחבלים ערבים – ובמידה ויחליטו לנסות לפגוע בנו – הם ייתקלו באנשי ארגון ה'שמירה' שלנו אשר נושאים גם נשק חם. מציע להם לא לנסות את גבול היכולת שלנו". תושבת חב"דית מזועזעת, אמרה כי "בנס אין נפגעים נפש. זה יכול היה להיגמר באסון, בהרוגים. יש פה תינוקות שישנים את שנתם. מצמרר לחשוב".

לאחר המקרה הלילה, הקהילה החב"דית בלוד מצפה לקבל מענה מהנהלת העירייה וכן מצד גורמי הביטחון - משטרת ישראל, משמר הגבול והדרג המדיני. 

**

צפו בווידאו:

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
גיבוש סיירת
י"ז סיון ה׳תשפ״א
לצאת בקריאה מיידית לגיוס מתנדבים כולל בעלי נשק חם לפטרולים בשכונה. גם תושבי חוץ השכונה/ לוד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.