מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשפ״ג 07.05.2023

העיתונאי מדהים עם סופרמרקט חדש בשיתוף הארגון החב"די

גיא לרר, מגיש תכנית "הצינור" ברשת 13, מספר על הסופרמרקט החדש שהוא מקים בשיתוף כולל חב"ד ליד האולפן בתל אביב: "כדי שיבינו עד כמה אפשר לרכוש יותר בזול" • גורם המעורב בהקמה לאתר חרדים 10:"מאוד מעניין אם זה יתפוס"
העיתונאי מדהים עם סופרמרקט חדש בשיתוף הארגון החב
צילום: יאיר שמואלי

איש התקשורת גיא לרר, שתוכניתו ‘הצינור’ המשודרת ברשת 13 עוברת לשעה 19:00 בערב,  חשף היום (ראשון) בציוץ בטוויטר כי הוא פותח סופרמרקט חדש, בשיתוף קמעונאים חרדים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "הרבה חשבו שזה גימיק לקראת עליית התכנית מחר בשבע אז אני מבהיר שלא: נודיע על פתיחה של סופר חדש בשיתוף קמעונאים חרדים שיודעים איך להוציא מחירים מהספקים.

|אנחנו קוראים לכל מי שמביא יבוא מקביל או סתם לא מתחזר על הלקוח להצטרף אלינו כדי שנראה להם כמה המחירים היקרים הם *לא* הכרח בישראל”.

באתר חרדים 10 פורסם כי מדובר בחנות פופאפ סטור, שהוקמה בסמיכות לאולפן הטלוויזיה של ‘הצינור’ ברחוב ראול וולנברג בתל אביב – בשיתוף עם ‘אשל ירושלים’ של ‘כולל חב”ד’.

"הקונספט שלנו זה ללא מותגים והשאלה האם זה מתאים רק לאוכלוסיה חרדית”, אומר אחד המעורבים בסופר החדש. "מאוד מעניין אם זה יתפוס”.

בשיחה עם עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103, סיפר גיא לרר  סיפר על הסופרמרקט החדש שייפתח, ויציג מחירים זולים במיוחד: “כדי שאנשים יבינו עד כמה הם יכולים לרכוש יותר בזול”.

הוא סיפר על שיתוף הפעולה עם כולל חב"ד: "חברנו לארגון אשל ירושלים שיודעים לעמוד על המקח. אמרנו, למה שרק חרדים יהנו ממחירים כאלו”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.