שניאור דייטש | יום ט"ז אייר ה׳תשפ״ג 07.05.2023

ראש העיר מבטיח: "ננציח את זכרו של הרב מנשה חדד בלוד"

בעיריית לוד סופדים לרב מנשה חדד ע"ה, שהיה מנהל ישיבת תות"ל בעיר ודאג לה במסירות רבה | ראש העיר יאיר רביבו מבטיח: "בעזרת השם עיריית לוד בראשותי תנציח את זכרו של הרב חדד זצ"ל, מי שהיה מנהלה הגשמי של הישיבה ההיסטורית, דאג לה בכל שעות היממה, וקידם את הצלחתה עד להיכן שב"ה זכתה והגיעה"
ראש העיר מבטיח:
הרב מנשה חדד ע"ה על רקע בניין הישיבה בלוד (צילום ארכיון: מאיר דהן, COL)

עם קבלת הבשורה המרה על פטירתו של הרב מנשה חדד ז"ל, ספדו לו בכירי הנהלת העיר לוד, להם היה שותף שנים רבות מתוקף תפקידו כמנהלה הראשי של ישיבת 'תומכי תמימים' הוותיקה וההיסטורית בלוד. 

ממלא-מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש: "בשנה האחרונה מאז חלה לצערנו היינו בקשר תמידי עם הרב מנשה חדד ובנו, יבדלחט"א הרב שלום בער חדד - ממשיך דרכו אשר מונה ע"י הרבנים כמנהל הגשמי של הישיבה אחר הנהגת אביו, ופעלנו עמם להרים את קרנה של הישיבה. סייענו ודאגנו לטיפוח ופיתוח המוסד הוותיק שייסד הרבי ונעמוד לצדו בכל עת". 

עוד הוסיף הרוש, כי "אני מלא הערכה על שנות ניהולו של הרב בישיבת תומכי תמימים, הרב היה מעורב בהתפתחות הישיבה ובכל הדיונים הקשורים לכך. הרב ובנו אף היו מעורבים בתהליך הרחבת הישיבה ותכנון אגף חדש לישיבה שמתנהל בימים אלו בעירייה ובמשרד החינוך. תנחומינו למשפחה ולהנהלת הישיבה".      

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "במשך שנים רבות פעלנו יחד עם הרב מנשה חדד ע"ה שמסר את עצמו בגוף ובנפש לטובת הצלחתה של הישיבה הוותיקה של חב"ד בעירנו לוד, ישיבה בה למדו עשרות אלפי תלמידים – מהארץ ומהעולם, ישיבה שהוציאה רבנים, שלוחים של הרבי בקצוות תבל, ישיבה אשר שמה הולכת לפניה בקרב חסידי חב"ד ותלמידיה.

"ברבות השנים זכינו וסייענו עם הרב חדד זצ"ל להרחיב את הישיבה, להיטיב עמה, לדאוג לצרכיהם של התלמידים והצוות הגדול והנפלא. נפגשנו עמו, דנו יחדיו על התפתחותה הגשמית של ישיבת 'תומכי תמימים' והנה ב"ה אנו עתידים לבנות עוד בניין לימוד עם כיתות חדשות ורחבות, אשר ישמשו את מאות התלמידים הלומדים על ספסלי הישיבה מבוקר ועד לילה". 

"במשך שנים רבות הרב חדד ניהל ביד רמה גם את תלמוד התורה של חב"ד שגידל וחינך אלפי תלמידים תושבי העיר, מוסד חינוכי שהכפיל עצמו בעשור האחרון ב"ה, בשל ההתפתחות הגדולה של חב"ד בשיכון חב"ד והסביבה".  

רביבו ציין, כי "בעזרת השם עיריית לוד בראשותי תנציח את זכרו של הרב חדד זצ"ל, מי שהיה מנהלה הגשמי של הישיבה ההיסטורית, דאג לה בכל שעות היממה, וקידם את הצלחתה עד להיכן שב"ה זכתה והגיעה. יהי זכרו ברוך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.