מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשפ״ג 30.04.2023

המקצוע של תשפ"ג: משכורת הייטק ב-4 חודשים? לא חלום!

עולם הסת"ם קורץ לרבים המעוניינים להשתלב כסופרים או כמגיהים, כמקור פרנסה נוסף או אפילו עיקרי - ולהקפיץ את המשכורת שלהם • אך כמו בהרבה מקרים, הצעד הראשון מלווה בלבטים רבים: האם זה מתאים לכל אחד? באיזו דרך ניתן לשלב את זה בחיים? באמת אפשרי להיכנס ולהצליח?
המקצוע של תשפ
צילום: ארכיון COL

כל אחד שהתעניין בחודשים האחרונים על רכישת מזוזה או זוג תפילין גילה כי מחיריהם עלו בחדות. השינוי משפיע כמובן על כלל עולם הסת"ם ובמוצרים יקרים כמו ספרי תורה יכול להגיע להפרש של עשרות אלפי שקלים!

כמו בכל תחום, גם מהשינוי הזה ישנם אלה שיכולים להרוויח ואלה ללא ספק העוסקים בתחום הסת"ם. המחירים הגבוהים נובעים בין השאר ממשתנים של היצע וביקוש, והביקוש הגדול למוצרי סת"ם מצביע ללא ספק על ביקוש גדול מאוד לסופרי סת"ם. למעשה בשוק חסרים כיום סופרים רבים וידיהם של העוסקים בכתיבה מלאות בעבודה.

ייחודו של תחום כתיבת הסת"ם הוא בכך שהוא מאפשר למתמקצעים בו לבחור האם לעסוק בו כמקצוע ראשי או כהכנסה נוספת. היקף העיסוק גמיש מאוד ומדובר בעבודה נוחה שניתן לעשותה בכל זמן ובתנאים הנוחים לסופר. סופרות היא ככל הנראה מקצוע הקודש המתגמל ביותר - ומאפשר למשקיעים להגיע לרמות שכר חודשי יפות מאוד!

עולם הסת"ם קורץ לרבים המעוניינים להשתלב כסופרים או כמגיהים, כמקור פרנסה נוסף או אפילו עיקרי - ולהקפיץ את המשכורת שלהם. אך כמו בהרבה מקרים, הצעד הראשון מלווה בלבטים רבים: האם זה מתאים לכל אחד? באיזו דרך ניתן לשלב את זה בחיים? באמת אפשרי להיכנס ולהצליח?

כדי לענות על השאלות הללו, מכללת "למען ילמדו" המכשירה מדי שנה מאות בוגרים בתחומי ההלכה והקודש במגוון מקצועות, עורכת ערב מיוחד. באירוע שיתקיים בזום ישתתפו סופרים מהשורה הראשונה שישתפו את הקהל בצדדים השונים ובאפשרויות העומדות בפני סופרים: בכתיבה או בהגהה, כתחביב או כמקצוע, ועוד.

מרצה מיוחד ישתתף ויתן לכם כלים איך להצליח להתפרנס בכבוד מהמקצוע המבוקש: הרב אריאל גבאי סופר עם וותק של 18 שנה בהוראת סת"ם

במהלך הערב יענו הסופרים לשאלות מהקהל ויעניקו טיפים חשובים למתחילים. המשתתפים ישמעו על מגוון האפשרויות כולל אפשרויות המימון הייחודיות ללומדים. ההשתתפות בערב הינה ללא תשלום ודורשת הרשמה בלבד.

למגיעים לכיתה תינתן אפשרות להתנסות בכתיבה/ הגהת סת"ם

*

הכנסים של "למען ילמדו" הפכו לשם דבר ומשמשים מקפצה אמיתית עבור "כלי קודש" בהווה ובעתיד. להרשמה לחץ כאן>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.