מנדי ברגר | יום ג' אייר ה׳תשפ״ג 24.04.2023

בקרוב: ספר על הרב צבי גרינוולד והמשפחה מבקשת זיכרונות

השבוע חל יום השנה החמישי לפטירתו של הרה"ח הרב צבי גרינוולד ע"ה - החסיד שזכה במשך למעלה מארבעים שנה לשמש כמחנך אהוב ומסור בבית הספר למלאכה בכפר חב"ד וקירב אלפים ורבבות ליהדות ולשמירת תורה ומצוות • לקראת ספר מיוחד שייצא עליו - המשפחה פונה אל מי שברשותו תמונות מפעילותו הציבורית והחינוכית או מסמכים היסטוריים הקשורים אליו למסור העתק 
בקרוב: ספר על הרב צבי גרינוולד והמשפחה מבקשת זיכרונות

השבוע בג' באייר תשפ"ג, חל יום השנה החמישי לפטירתו של הרה"ח הרב צבי גרינוולד ע"ה - החסיד שזכה במשך למעלה מארבעים שנה לשמש כמחנך אהוב ומסור בבית הספר למלאכה בכפר חב"ד, ובמקביל במשך עשרות שנים שימש במנחה ומרצה במאות "ערבי חב"ד" ברחבי הארץ, וקירב אלפים ורבבות ליהדות ולשמירת תורה ומצוות, אשר הסתלק לבית עולמו בג' אייר תשע"ח.

"כובש לבבות" היא ההגדרה הנכונה לתיאור דמותו של ר' צבי גרינוולד ע"ה. משכמו ומעלה היה ר' צבי, לא רק בגובה קומתו המרשימה, אלא גם באישיותו הכבירה, הלבבית והנעימה לכל אדם, בכל גיל ומכל חוג או עדה.

רבבות אנשים פגשו את ר' צבי במשך חייו במסגרת פעולותיו להפצת היהדות והחסידות ואת כולם הוא כבש בחן, בפשטות ובחוכמה בהן ניחן.

כל חייו של הרב גרינוולד הוקדשו למען הזולת, בחינוך בני ישראל וקירובם לתורה ולחסידות, הן במסגרת תפקידו כמחנך בבית הספר למלאכה, שם לימד תורה והשרה רוח חסידית בקרב התלמידים; הן בתפקידו כמרצה ומנחה במאות ערבי חב"ד, והן באירועים ציבוריים ובהתוועדויות שונות.

משפחתו של הרב צבי גרינוולד יזמה לאחרונה הוצאת ספר מיוחד אשר יספר את קורות חייו ופועלו הגדול של אבי המשפחה, אשר יצא לאור בעזרת ה' בקיץ הקרוב.

בימים אלו נמצאת עריכת הספר בשלב מתקדם בס"ד. עורך הספר הוא הרה"ח ר' זושא וולף, מי שכבר התמחה בכתיבת ועריכת ספרים מתורת הרבי וביוגרפיות על חסידים ואנשי מעשה.

בקשר עם יום השנה החמישי לפטירתו, משפחת גרינוולד יוצאת בקריאה נרגשת לציבור הרחב, תלמידיו הרבים של ר' צבי מרחבי הארץ, מושפעיו מ"ערבי חב"ד" בבתי חב"ד וביישובי השדה, שלוחים שנעזרו על ידו במהלך השנים, משתתפי השיעורים הרבים אותם מסר, חסידים ואנשי מעשה שהכירו את ר' צבי, תושבי כפר חב"ד ומתפללי בית הכנסת "בית מנחם" – למסור סיפורים מאורעות וזכרונות אודות ר' צבי ולשלוח אל עורך הספר הרב וולף, בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected] או בטלפון 052-5526668.

כמו כן, המשפחה פונה אל מי שברשותו תמונות מפעילותו הציבורית והחינוכית של ר' צבי, או מסמכים היסטוריים הקשורים אליו, למסור העתק מהם לפי הפרטים הנזכרים לעיל, ותודת המשפחה נתונה להם מראש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.