מנדי ברגר | יום ח' ניסן ה׳תשפ״ג 30.03.2023

סמוך לגיל ה-50: ר' בנימין ליפקין פורש מעולם העיתונות

ליפקין יחל לעבוד כיועץ אסטרטגי במשרדו של רונן צור • הפרישה מתקיימת תוך חפיפה, בשיתוף פעולה ובברכת המו"ל משה פרוש • ליפקין ל'חרדים10': "מעטים המקרים שבהם על סף גיל 50 אדם פותח קריירה חדשה. בהשגחה פרטית, יש לי הזדמנות לצאת לדרך מרתקת, מאתגרת ומרעננת"
סמוך לגיל ה-50: ר' בנימין ליפקין פורש מעולם העיתונות
באדיבות המצלם

אחרי 30 שנה בעיתונות: איש התקשורת החב"די ר' בנימין ליפקין, העורך הראשי של עיתון ‘המבשר’ ב-10 וחצי השנים האחרונות, פורש מעולם העיתונות ומעריכת העיתון ומתחיל קריירה חדשה - כך חשף אתר 'חרדים10'.

ליפקין , בן 49, יחל לאחר הפסח לעבוד כיועץ אסטרטגי במשרדו של יועץ התקשורת רונן צור. עבודתו לא תהיה מול גורמים פוליטיים.

הפרישה מתקיימת תוך חפיפה מסודרת, בשיתוף פעולה ובברכת המו”ל משה פרוש, מתוך ידידות והערכה הדדיים. אחד הגורמים לפרישתו מעולם העיתונות הוא הלחץ היומיומי של כל עורך עיתון יומי והרצון להחליף אתגר ואווירה.

ליפקין החל את עבודתו בעולם העיתונות בגיל 19 בעיתון ‘כפר חב”ד’. בהמשך עבד ב’יום השישי’, ערך את כתב העת ‘משפחה טובה’, ערך והגיש תכנית תחקירים ברדיו ‘קול חי’ ותכניות אקטואליה שונות. בהמשך, במשך יותר מ-12 שנים היה העורך הראשי של ‘בקהילה’.

בעבודתו ב’המבשר’, מלבד היותו העורך הראשי, כתב טור יומי בן 509 מילה, בשלושה נושאים עם כותרות בעלות צליל זהה; בנוסף, בסוף השבוע כתב מאמר השקפתי בעיתון היומי, מדור נוסף בעמוד הדעות, וכפולת עמודים פותחת במוסף השבועי.

בשלוש השנים האחרונות גם עורך את הביטאון ‘כי קרוב’ היוצא לאור אחת לשבועיים במתכונת קבועה שכולה קודש ללימוד החסידות ולדרכי החסידות.

ליפקין אמר ל’חרדים 10′: “מעטים המקרים שבהם על סף גיל 50 אדם פותח קריירה חדשה. בחסד ה’ כי גבר עליי ובהשגחה פרטית, יש לי הזדמנות לצאת לדרך מרתקת, מאתגרת ומרעננת.

“אני מודה בכנות ומעומק לב לידידי, מנכ”ל ‘המבשר’, משה פרוש, על האמון הבלתי מסויג שהעניק לי מהרגע הראשון ועל קרוב לעשר וחצי שנים של עבודה משותפת שבמהלכה הבאתי ב”ה לשיא את כישוריי תוך כדי אתגר יומיומי, התחדשות בלתי פוסקת ותובענות בלתי שגרתית של התהפוכות הפוליטיות בישראל שאינן יודעות רגע אחד של מרגוע.

“‘המבשר’ הוא בעיניי בית הספר המקצועי הטוב ביותר המשלב עיתונות אמיצה ונחושה תוך שמירה על כל הסטנדרטים, הן המקצועיים והן המתכתבים עם צו האמונה והמצפון של הקוראים. כל רגע מתוך 10 השנים וחמשת החודשים האחרונים היו עבורי הנאה מקצועית צרופה, עם הקאדר המוצלח ביותר שהכרתי של מיטב הכותבים, מהם שהספיקו להטביע חותם מהדהד בענף ומהם שעתידם המובטח לפניהם”.

בהתייחסו לפרק החדש שאליו פניו מועדות אמר ליפקין: “אני תפילה לה’ הטוב, האוחז ביד מידת משפט, שכשם שעד כה שמרני בכל אשר הלכתי ולא מעדו אשוריי – כן אזכה מכאן ואילך לקדש שם שמים ולשאת חן בעיני אלוקים ואדם”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.