שניאור דייטש | יום כ"ט אדר ה׳תשפ״ג 22.03.2023

מטבע מעל הטבע: סיפורן המטלטל של משפחות שנושעו

הרבי נהג במהלך השנים לחלק מטבעות לילדים על מנת שייתנו אותם לצדקה. בארגון 'שפרה ופועה' חולון עדים לניסים רבים שמתגלגלים, הן עבור אלו שתרמו את המטבעות האישיים שקיבלו מהרבי לטובת הארגון, והן עבור אלו שקיבלו את המטבעות הללו, הודות לתרומתם לארגון | צפו בשניים מהם והצטרפו גם אתם
מטבע מעל הטבע: סיפורן המטלטל של משפחות שנושעו
 
 
הרבי נהג במהלך השנים לחלק מטבעות לילדים על מנת שייתנו אותם לצדקה. ועד היום המטבעות האלו נושאים בתוכם את הברכה של ידיו הקדושות של הרבי. 
אנחנו בארגון שפרה ופועה חולון היינו, ועדיין ב״ה, עדות לניסים רבים שמתגלגלים, הן עבור אלו שתרמו את המטבעות האישיים שקיבלו מהרבי לטובת הארגון, והן עבור אלו שקיבלו את המטבעות הללו, הודות לתרומתם לארגון. 
 
אחד הסיפורים שקרה אצלנו בקהילה לפני כמה שנים, הוא של שטערני. היא ובעלה המתינו לפרי בטן יותר מארבע שנים, בתם הראשונה הגיעה לעולם אחרי לא מעט מאמצים רפואיים, והם רצו מאוד לזכות בילד נוסף.
 
שטערני שמעה על הצורך של הארגון במטבעות של הרבי, על מנת לגייס בעזרתם תורמות לארגון, והחליטה אחרי התלבטות ארוכה, לתרום את המטבע האישי שיש לה מהרבי לטובת הארגון. היא התפללה לזכות בילד נוסף, ללא מסע הטיפולים המפרכים וההמתנה המאכזבת. יחד עם זה, היא הקדישה את תרומת המטבע גם עבור חברתה שעד אז לא נפקדה בילדים.
 
ואכן, הלא יאומן התרחש זמן קצר לאחר התרומה. גם שטערני וגם החברה שלה, נפקדו כל אחת בילד בריא ושלם, תודה לה׳.
 
בדיוק באותה שנה, אישה אחרת מהקהילה, הודיה, נשאה את תפילותיה לה' לזכות בילד ראשון. היא רכשה מטבע בקמפיין ההתרמה, וכל הכסף ששילמה היה קודש ליולדות העיר. לא עברה חצי שנה והיא נפקדה בבנה בכורה – ילד מתוק במיוחד.
 
מדי שנה מגיעים אלינו עוד ועוד סיפורים של ישועות פלאיות סביב הדולרים והמטבעות של הרבי.
בסיפור מדהים נוסף תוכלו לצפות באתר ההתרמה שלנו 
 
הרבי לא נשאר חייב. הוא שיגר אל העולם שליחים שלא מתעייפים – דולרים ומטבעות שהוא חילק לצדקה. והדולרים והמטבעות האלה מתגלגלים ומחליפים ידיים, כדי לזכות עוד ועוד אנשים בנס האישי שלהם, בגאולה הפרטית שלהם בכוח המשלח. 
 
רוצים לקבל דולר או מטבע שהרבי נתן לברכה והצלחה, ללא הגרלה? קחו חלק בעשיית הקודש של שפרה ופועה חולון, הרימו תרומה, ותנו לברכת הרבי להגיע ישירות לידיכם!
 
הצטרפו עכשיו!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.