אהרן ברגמן | יום כ"ח אדר ה׳תשפ״ג 21.03.2023

שנה חלפה מאז נעלם הנער החרדי מוישי קליינרמן

שנה שלמה חלפה מאז נעלם הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, ועדיין לא נמצאו עקבותיו, לדאבון לב הוריו היקרים, בני משפחתו, וכל בני ישראל הכואבים את צערם הגדול. אימו גיטי קליינרמן ברשת ב': "ההרגשה שלי שהוא מוחזק, לא מצאו גופה ואם הוא חי הוא צריך להיות איפה שהוא"
שנה חלפה מאז נעלם הנער החרדי מוישי קליינרמן
חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן. צילום: דוברות יכ"ל

שנה שלמה חלפה מאז נעלם הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, ועדיין לא נמצאו עקבותיו, לדאבון לב הוריו היקרים, בני משפחתו, וכל בני ישראל הכואבים את צערם הגדול.

ההלכה אומרת שיש לחלל שבת אפילו עבור יחיד שגויים רודפים אחריו, ונתון בסכנת חיים. וכי המצילים שיוצאים עם כלי זיין להציל אותו, מותר להם לשוב הביתה יחד עם כלי הזיין, כדי שלא יימנעו פעם אחרת מלצאת להציל יהודי בעיצומה של השבת. מכל זה אנו לומדים את גודל יקרת כל יהודי ויהודי, עד כמה יש לעשות כל דבר להצילו ולהביאו לחיק משפחתו.

במקרה הזה, לאחר שנה שלימה, יש אמנם את כל הסיבות להרים ידיים ולהגיד עשינו כבר את כל מה ששייך לעשות. זהו, אין כבר מה להוסיף ולהתקדם בענין. אבל חלילה לומר כך, כפי שאמרו חז"ל שאפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים.

הקריאה תצא אפוא לגורמים המקצועיים המעורבים בענין שחלילה לא ירפו ידיהם לרגע מלהמשיך בכל המאמצים לדרוש ולחקור, ושכל אופני הפעולות הנעשות בכל המישורים לחקור את נסיבות ההיעלמות, יימשכו הלאה ללא לאות ובלא להתחשב בסיכויים ההולכים אולי ופוחתים חלילה.

מי יכול לעמוד מנגד מול זעקה ונאקה כזו של משפחה, שאי אפשר כלל להבין את עומק הכאב והדאגה שלה!? הרי מדובר במצוקה נוראה שאין לה אח ורע? מבחינתם, כל יום שעובר רק מרבה את הכאב והחרדה ולא מפחית את הקושי.

במצב כזה, ברור ללא שום ספק שהעיקר הן התפילות. התפילות שלנו. חברים מכרים וידידים. כל יהודי שנזכר מהמקרה, ואומר פרק תהילים מקרב בוודאי את הישועה למשפחה המיוסרת. פעולה זו בוודאי יכול כל אחד לעשות, ללא קשר לשלל הפעילויות הנעשות ע"י הגורמים המקצועיים השונים.

מי שיכול מתבקש לסייע בתמיכה למשפחה עצמה בכל דרך אפשרית הן בחיזוק ועידוד, כמובן בצורה נכונה ובריאה תוך תיאום עם העסקנים הקרובים למשפחה, והן בתמיכה אחרת הנדרשת למשפחה שכבר נתונה שנה שלימה בתוך ספינה מטורפת ומטולטלת ברוח סערה.

ובוודאי מי שיכול לסייע מול נציגי הציבור שבידם לדרבן את האישים האמונים על החקירה ועל החיפושים, הכל חשוב מאוד ונחוץ במצב זה.

הבה נתפלל ברגע זה על אברהם משה בן גיטל, ונקוה שבקרוב ממש תבוא כבר הישועה.

---------------------------------
אימו הגב' גיטי קליינרמן אמרה היום בראיון לרשת ב': "אנחנו מחפשים למצוא את הקשר שיחבר לנו את החוט ונוכל לפענח את התעלומה המסתורית וההזויה הזאת. ההרגשה שלי שהוא מוחזק, לא מצאו גופה ואם הוא חי הוא צריך להיות איפה שהוא"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.