COL | יום כ"ז אדר ה׳תשפ״ג 20.03.2023

השר למורשת הכריז על מרכז שיביא את בשורת הרבי

במפגש עם השר למורשת הרב עמיחי אליהו, שהתקיים אתמול (ראשון) בשכונת קראון הייטס בהשתתפות יו"ר המרכז 'המרכז לענייני חינוך' המזכיר הרב יהודה קרינסקי הכריז השר אליהו על הקמת מרכז חדשני להנגשת מורשת הרבי לציבור הרחב בארץ הקודש 
השר למורשת הכריז על מרכז שיביא את בשורת הרבי

באירוע מיוחד שהתקיים אתמול (ראשון) בשכונת קראון הייטס בנוכחות יו"ר המל"ח המזכיר הרב יהודה  קרינסקי, הכריז שר המורשת הרב עמיחי אליהו, על הקמת מרכז גדול וחדשני למורשת הרבי בארץ הקודש.

האירוע התקיים בליל כ"ז אדר בבית הנגיד הרב דוד פישר ובהשתתפות הרב משה שילת מנהל חב"ד לצעירים בישראל, הרב חיים שאול ברוק יו"ר 'ועד הנחות בלה"ק' ונכבדים נוספים. 

יש לציין שכ"ז אדר הוא גם תאריך היחידות השניה של הרה"ג הרב מרדכי אליהו (סבו של שר המורשת) והרב אברהם שפירא אצל הרבי, ואת היחידות הזו (בשונה מהראשונה) הרבי הגיה והוציא לאור, ובעניין זה סיפר הרח"ש ברוק כמה סיפורים מרתקים. 

הרב קרינסקי סיפר על מה שאירע בחדרו של הרבי לאחר השידור הלוויני המפורסם בחנוכה תשנ"ב בו נאם הרב מרדכי אליהו בכותל המערבי. 

המארח הרב פישר הודה לשר אליהו על בשורתו החשובה לכבודו של הרבי והבטיח לסייע יחד עם אנשים נוספים במה שידרש להוציא את הרעיון הגדול אל הפועל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.