צבי סופר | יום כ"ז אדר ה׳תשפ״ג 20.03.2023

"הסתה ותמיכה בטרור": בן גביר חתם לסגירת רדיו "קול פלסטין"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חתם היום (שני) על צו לסגירת פעילותה של תחנת רדיו “קול פלסטין” – הערוץ הרשמי של הרשות הפלסטינית | השר בן גביר: “לא אקבל ולא נאפשר פעילות הסתה ותמיכה בטרור ובמחבלים" | בן גביר הגיב להחלטת השופט העליון למנוע ממנו לתת הנחיות למשטרה בעניין ההפגנות: "החלטה זו רק מחדדת את החשיבות של הרפורמה המשפטית"
צילום: דוברות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חתם היום (שני) על צו לסגירת פעילותה של תחנת רדיו “קול פלסטין” – הערוץ הרשמי של הרשות הפלסטינית.

התחנה ממוקמת ברמאללה ונקלטת גם בתחומי מדינת ישראל. את תחנת הרדיו מפעילה חברת ‘מרסל’, הממוקמת בבית חנינא ומשמשת כסניף של התחנה הרשמית ברמאללה.

כוחות משטרה הגיעו למקום ומסרו הודעה לאנשי התחנה על צו הסגירה שהוצא לה.

בצו, עליו חתם השר בן גביר, נכתב: “מכוח סמכותי בחוק, הנני מורה למנוע את קיום הפעילות בכל מקום בתחומי מדינת ישראל. הנני מורה למחזיק במקום ולכל אדם אחר המנהל, המפעיל או הפועל במסגרת הפעילות, שלא לאפשר את הפעילות בכל תחומי מדינת ישראל”.

השר בן גביר: “לא אקבל ולא נאפשר פעילות הסתה ותמיכה בטרור ובמחבלים, לא של הרשות הפלסטינית ולא של כל גוף אחר. מדינת ישראל היא הריבון וכל מי שינסה להילחם בנו, ימצא את עצמו בחוץ”.

בצל המאבק על חקיקת הרפורמה במערכת המשפט, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר מחושק מבית המשפט. השופט העליון יצחק עמית קבע כי השר לא יוכל לתת הנחיות למשטרה בעניין ההפגנות.

השר בן גביר הגיב בחריפות:

"היום שופט העליון יצחק עמית, קבע בהחלטה חסרת תקדים של חצי עמוד, שאסור לי כשר לבל״מ לתת הנחיות למשטרה בעניין ההפגנות, ובעצם ביטל את הרשות המבצעת בישראל. המשמעות של החלטה זו היא הפיכה של ממש. 

"החלטה זו רק מחדדת את החשיבות של הרפורמה המשפטית אותה אנו חייבים להעביר במלואה וללא דיחוי."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.